آغاز به کار سومین بازارچه عرضه محصولات بانوان سرپرست خانوار

معرفی توانمندیهای بانوان سرپرست خانوار

۱۳۹۵/۱۲/۰۴ - ۱۰:۵۱:۴۴
کد خبر: ۵۲۴۹۳۴
معرفی توانمندیهای بانوان سرپرست خانوار
مدیر امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان گفت: تلاش خواهیم کرد تا با همکاری معاونتهای فرهنگی اجتماعی در مناطق 15 گانه ، خیریه ها ، سمن ها و سازمان های حمایتی در تمامی مناطق شهر، بازراچه عرضه محصولات بانوان سرپرست خانوار دایر کنیم .

به گزارش برنا از اصفهان،مسعود مهدویان فر در مراسم افتتاحیه سومین بازارچه عرضه محصولات بانوان سرپرست خانوار گفت : در شهر اصفهان 70 تا 75 هزار بانوی  سرپرست خانوار وجود دارد که در سه گروه خود سرپرست ، بدسرپرست و بی سرپرست طبقه بندی می شوند.

وی افزود : تلاش خواهیم کرد تا با همکاری معاونتهای فرهنگی اجتماعی در مناطق 15 گانه ، خیریه ها ،  سمن ها و سازمان های حمایتی از قبیل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) ، سازمان بهزیستی ، هلال احمر و دیگر دستگاههای مربوطه در تمامی مناطق در سطح شهر اقدام به دایر نمودن این بازارچه ها کنیم .

 مدیر امور اجتماعی و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اهداف شهرداری اصفهان در برگزاری این قبیل بازارچه ها اظهار داشت: معرفی توانمندیهای بانوان سرپرست خانوار ، تشویق و خودباوری آنها  و عرضه و فروش محصولات این افراد از اهداف مد نظر در برگزاری این بازارچه ها بوده است .

 گفتنی است این بازارچه تا نهم اسفند همه روزه از ساعت 15 الی 22 پذیرای عموم همشهریان خواهد بود .

 

نظر شما