توزیع گوشت مرغ منجمد استاندارد ،پرتقال و سیب با قیمت مصوب همچنان ادامه دارد

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۳:۱۶:۴۹
کد خبر: ۵۴۶۳۱۲
توزیع گوشت مرغ منجمد استاندارد ،پرتقال و سیب با قیمت مصوب همچنان ادامه دارد
تهیه و توزیع حدود پنج هزار و 570 تن پرتقال و یک هزار و 500 تن سیب درختی با نرخ دولتی که از روزهای پایانی سال 95 جهت رفاه حال عموم مردم آغاز گردید، همچنان ادامه دارد.

به گزارش برنا از اصفهان، آقای سید محمد موسوی رئیس اداره روابط عمومی سازمان در ارتباط با نحوه توزیع میوه جهت تنظیم بازار اظهار کرد: تهیه و توزیع حدود پنج هزار و 570 تن پرتقال و یک هزار و 500 تن سیب درختی با نرخ دولتی که از روزهای پایانی سال 95 جهت رفاه حال عموم مردم آغاز گردید، همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به پشتوانه توان و قدمت بیش از نیم قرن ارائه خدمت تا دورترن نقاط کشور، با قبول مسئولیت در خصوص تنظیم بازار محصولات کشاورزی با انجام اقداماتی همچون خرید محصولات از کشاورزان، ذخیره و انبارداری، سردخانه‌داری، حمل‌و‌نقل و عرضه محصولات به مصرف‌کنندگان نهایی از طریق شبکه‌ای گسترده به نام تعاونی‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی، با مدیریتی متمرکز در این بستر قدم نهاد تا از این طریق رضایت هر دو طیف تولیدکننده و مصرف‌کننده حاصل شود.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان هدف از اجرای این طرح را تنظیم بازار میوه ایام نوروز با کوتاه کردن دست سودجویان از بازار میوه شب عید و تهیه و توزیع میوه ( سیب و پرتقال) از طریق شبکه تعاونی‌ها، تشکل‌ها و اتحادیه‌های روستایی و کشاورزی، شرکت‌های تعاونی مصرف کارکنان دولت، بازارچه‌های کوثر، اصناف و اشخاص حقیقی عنوان نمود.

وی افزود: از طریق کارگروه تنظیم بازار در ابتدا مکان‌های مورد نیاز عرضه میوه در سطح استان و شهرستان‌ها پیش‌بینی و سپس بر اساس برنامه ابلاغی، میزان محصول مورد نیاز تامین و پس از سورت و بسته‌بندی مناسب درون انبارهای سرد ذخیره گردید. در همین راستا نیز تاکون پنج هزار و 570 تن پرتقال و یک هزار و 500 تن سیب درختی سمیرم در قالب طرح توزیع میوه با نرخ دولتی( پرتقال با قیمت سه هزار 900 تومان و سیب درختی با قیمت سه هزار و 500 تومان) تهیه و از تاریخ 23 اسفندماه با صدور حواله به فروشندگان دارای مجوز در 220 مرکز در تمامی شهرستان‌های استان و با 15 درصد پایین تر از قیمت خرده‌فروشی بازار توزیع گردیده و همچنان نیز ادامه دارد.

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: قیمت محصول، زمان عرضه و توزیع میوه در ایام پایانی سال با توجه به روند بازار و براساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار متشکل از نمایندگان جهاد کشاورزی، استانداری، صنعت، معدن و تجارت، مدیریت و برنامه‌ریزی، خدمات شهری شهرداری، راهداری و پایانه‌ها و پلیس راهور صورت پذیرفته است که زحمات و حمایت‌های این عزیزان در اجرای این طرح قابل تقدیر است.

وی عنوان کرد: در زمینه توزیع گوشت مرغ در استان اصفهان بر اساس مصوبات تنظیم بازار از ابتدای اسفند‌ماه با توجه به شرایط وِیژه استان، علاوه بر توزیع مرغ گرم که به وفور شاهد توزیع آن در سطح استان بودیم، توزیع مرغ منجمد نیز به صورت نامحدود و با توجه به ذخایر بسیار خوب استان در دستور کار قرار دادیم و کلیه فروشگاه‌های کوثر، رفاه، اتکا و شرکت‌های تعاونی کارگری، کارمندی و فرهنگیان می‌توانند به صورت نامحدود از مرغ منجمد صادراتی که با قیمت پنج هزار و 700 تومان برای مصرف‌کننده و جهت رفاه حال مردم عرضه می‌شود، استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز