معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان عنوان کرد:

فروش۲۴۵میلیاردریالی صنایع دستی دربیش از۹۵۰ فروشگاه صنایع دستی استان

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۶:۴۰
کد خبر: ۶۹۷۴۵۶
فروش۲۴۵میلیاردریالی صنایع دستی دربیش از۹۵۰ فروشگاه صنایع دستی استان

به گزارش برنا از اصفهان، جعفر جعفرصالحی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: به برکت توانمندی هنرمندان و تولیدکنندگان شاخصی که در عرصه ملی و بین المللی در استان اصفهان فعال هستند، این استان همواره جایگاهی بس ارزشمند را در حوزه اقتصاد صنایع دستی دارا می باشد.

جعفر جعفر صالحی تاکید کرد: استان اصفهان بدلیل دارا بودن یک سوم صنایع دستی دنیا و دو سوم صنایع دستی کشور به لحاظ تعدد و سهم 60 درصدی تولید، همواره پذیرای خیل عظیم علاقمندان اقصی نقاط کشور و دنیا در این عرصه می باشد.

جعفرصالحی خاطر نشان کرد: با این وصف در نوروز 97 با اتخاذ تدابیری هوشمندانه در راستای تولید و ترویج صنایع دستی و کمک به اقتصاد هنرمندان و تولید کنندگان صنایع دستی در تمامی 24 شهرستان استان موفق به برپایی نمایشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی گردیدیم و این در حالی است که در نوروز 95 صرفا 12 شهرستان و در نوروز 96 در 19 شهرستان بازارچه ها و نمایشگاه های عرضه و فروش برپا گردیده بود.

او در ادامه گفت: از نکات عمده و قابل تأمل دیگر طی ایام نوروز 97 استفاده از ظرفیت بومگردی ها جهت عرضه و فروش بود که استان اصفهان توانست آغازگر سرفصلی جدید در کشور باشد.

گفتنی است: طی نوروز 97، استفاده از توان بوم گردیها و مناطق عشایری و ارتقاء اعتماد مشتریان جهت خرید از فروشگاههای ثابت ( بیش از 950 فروشگاه ) که با نظارت های دقیق و راه اندازی سامانه دریافت پیشنهادات مشتریان ( Votecht.ir ) همراه بود، در مجموع منجر به فروش کم سابقه 245 ریالی صنایع د ستی استان اصفهان گردید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز