سرمربی تیم فوتوالی ایران:

شناخت خوبی از حریفانمان داریم/ با آمادگی کامل به تایلند می رویم

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۶:۲۴:۲۴
کد خبر: ۷۲۸۰۸۵
سرمربی تیم ملی فوتوالی گفت: اردوی سوم و اردوی آخر را در استان هرمزگان در جزیره کیش خواهیم داشت و پس ‌از آن با بازیکنان به تهران می‌آییم تا با آمادگی کامل عازم مسابقات تایلند شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا_استان اصفهان، محمد تطهیری مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان ضمن ابراز خرسندی از اردوی تیم ملی در اصفهان اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی را از روز ۱۵ تیرماه به میزبانی اصفهان داشتیم و به امید خدا اردوی دوم را در تهران از ۲۳ تیرماه شروع خواهیم کرد تا به سطح مطلوب که مدنظر است برسیم.

وی تصریح کرد: اردوی سوم و اردوی آخر را در استان هرمزگان در جزیره کیش خواهیم داشت و پس‌ازآن با بازیکنان به تهران می‌آییم تا با آمادگی کامل عازم مسابقات تایلند شویم.

سرمربی تیم فوتوالی ایران با اشاره به امکانات موجود در این رشته عنوان کرد: دو ماه است که به فدراسیون ورزش روستایی و بومی محلی اضافه شدیم دوستان خیلی خوبی در این فدراسیون هستند که کمک‌های بسیاری به تیم ما کردند و ما در این دو ماه توانسیم انتخابی تیم ملی را با حضور ۳۵ تیم در منطقه آزاد انزلی داشته باشیم که حضور این تعداد شرکت‌کننده در این انتخابیه بی‌سابقه بود.

تطهیری مقدم با اشاره به تعداد ورزشکاران دعوت‌شده به تیم ملی اذعان کرد: ما از هفت استان در اردوی اصفهان بازیکن داریم که این بازیکنان از استان‌های گیلان، اصفهان، مازندران، سیستان و بلوچستان ، تهران و هرمزگان هستند که در پایان ۴ نفر را  دو تیم به بازی‌های آسیایی دعوت خواهیم کرد.

وی با اشاره به سطح حریفان تیم ملی در بازی‌های آسیایی افزود: تیم ملی ایران با حریفان قدری روبه‌رو است که عموما تیم‌های جنوب شرق آسیا در ورزش توپی و انعطافی سطح بالا بازی می‌کنند ولی بنده تجربه حضور در جام جهانی ۲۰۱۵ و بازی‌های المپیک ساحلی پوکت را داشتم و در مسابقات جام جهانی مقام سوم را کسب کردیم و آنالیز و شناخت خوبی از تیم ها داریم که امید داریم با زحمات انجام‌شده بتوانیم پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز دربیاوریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز