رییس کل دادگستری استان اصفهان:

محتکران و مفسدان اقتصادی زیر ذره بین دستگاه قضایی

۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۲:۰۳:۰۲
کد خبر: ۷۲۸۲۶۹
محتکران و مفسدان اقتصادی زیر ذره بین دستگاه قضایی
رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: محتکران و مفسدان اقتصادی زیر ذره بین دستگاه قضایی استان هستند و در این رابطه ستاد اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی جلسه تشکیل داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا_استان اصفهان، احمد خسروی وفا احتکار کالا و مایحتاج عمومی را مؤثر در افزایش قیمتها و ایجاد آشفتگی بازار و خیانت در حق مردم دانست و بیان کرد: دادستانهای سراسر استان در راستای حفظ حقوق عامه با همکاری ضابطان و سازمان تعزیرات حکومتی با جدیت تمام نسبت به شناسایی و برخورد قاطع با محتکران اقدام نمایند.

وی افزود: شناسایی و مجازات مفسدان اقتصادی از دیگر برنامه های جدی دستگاه قضایی استان و در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی بوده و  از همه نیروهای انتظامی و اطلاعاتی و به طور عام ضابطان دستگاه قضایی خواسته شده است در کمترین زمان افرادی که به هر شکلی باعث اخلال در نظام اقتصادی و بازار به خصوص بازار سکه و ارز شده اند را شناسایی و معرفی نمایند.

رییس دستگاه قضایی استان اصفهان همچنین بر صرفه جویی جدی در مصرف انرژی تأکید کرد و گفت: دادگستری استان در راستای کاهش مصرف انرژی اقدامات مؤثری را انجام داده که نتیجه آن کاهش 20 درصدی مصرف انرژی بوده و با توجه به اهمیت موضوع برنامه های دیگری در این راستا در دستور کار است.

خسروی وفا در بخش دیگری از سخنانش رسیدگی سریع به پرونده های اقتصادی را از اولویت های مهم دادگستری اعلام و خاطرنشان کرد: بررسی های آماری نشانگر آن است که پرونده های اقتصادی در چند سال گذشته  کمتر از یک سال منتهی به رای و تصمیم نهایی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز