سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان:

تماشاگران فوتبالی مدرن از ذوب آهن خواهند دید

۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۷:۲۶
کد خبر: ۷۲۸۳۲۴
تماشاگران فوتبالی مدرن از ذوب آهن خواهند دید
سرمربی تیم ذوب آهن گفت: هدف ما این است که در هر پستی دو بازیکن قوی داشته باشیم و قرار است یک یا دو بازیکن برای تست دادن و صحبت کردن به باشگاه بیایند تا بتوانیم جذب کنیم و تیم را قبل از شروع لیگ ببندیم.

به گزارش خبرگزاری برنا_استان اصفهان، امید نمازی در گفت و گو با خبرنگار برنا از اصفهان با اشاره به وضعیت تمرین های ذوب آهن قبل از شروع لیگ اظهار کرد: تمرین های  خوبی داشتیم و حدود سه هفته است که این تمرین ها را به طور جدی شروع کردیم و از لحاظ فیزیکی ، جسمی و تاکتیکی آمادگی های خوبی بدست آورده ایم.

وی  افزود: در  سالن بدنسازی تمرین های خوبی داشتیم  و با نزدیک شدن به  شروع مسابقات بایستی بازیکنان را به شرایط مطلوبی برسانیم .

سرمربی تیم ذوب آهن با اشاره به برنامه های در پیش روی تیم اش تا شروع لیگ خاطرنشان کرد: برنامه های خوبی از قبل داشتیم که یکی از آن ها این است که تا الان 4 بازی تدارکاتی انجام داده ایم و امیدواریم که از الان تا اولین بازی لیگ دو بازی تدارکاتی دیگر نیز داشته باشیم که تا آن موقع بتوانیم ترکیب مورد نظر را پیدا کنیم و همچین جذب بازیکنانی که در برخی از پست ها کم داشته ایم  را انجام دهیم.

نمازی در خصوص جذب بازیکنانی دیگر به ذوب آهن ادامه داد: هدف ما این است  که در هر پستی دو بازیکن قوی داشته باشیم و قرار است یک یا دو بازیکن برای تست دادن و صحبت کردن به باشگاه بیایند تا بتوانیم جذب کنیم و تیم را قبل از شروع لیگ ببندیم.

وی تاکید کرد: سعی ما بر این است که امسال یک بازی مدرن و تاکتیکی خوبی را به نمایش بگذاریم و هدف ما این است که بازیمان تماشاچی پسند باشد و باید دنبال نتیجه گیری باشیم که این قاعده فوتبال حرفه ایی است.

سرمربی تیم ذوب آهن با اشاره به نظرش در خصوص باشگاه ذوب آهن یادآوری کرد: تمامی کسانی که در ورزش حرفه ایی هستند می دانند که باشگاه ذوب آهن  یک باشگاه با قدمت و فرهنگی و ورزشی است و می توان گفت یک باشگاه حرفه ایی است که تاکنون از همه چیز راضی هستم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز