سرمربی تیم ملی اسلالوم بانوان:

رازقیان تنها قایقران استان اصفهان در جاکارتا است

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۴:۰۸:۵۵
کد خبر: ۷۳۲۹۷۸
رازقیان تنها قایقران استان اصفهان در جاکارتا است
سرمربی تیم ملی اسلالوم بانوان گفت: دراسلالوم بانوان رکسانا رازقیان تنها نماینده از استان اصفهان است که در بازی‌های آسیایی جاکارتا شرکت می‌کند.

با پایان یافتن رقابت‌های انتخابی تیم ملی اسلالوم، کتایون اشرف در گفت ‌و گو با خبرنگار برنا استان اصفهان، اظهار کرد: در بخش بانوان، رکسانا رازقیان از استان اصفهان مقام نخست را در رشته کایاک به دست آورد تا با این نتیجه جزو نفرات اصلی تیم در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور پیدا کند.

وی افزود: در حقیقت در بخش بانوان این رشته، رازقیان تنها نماینده استان اصفهان در تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا است.

سرمربی تیم ملی اسلالوم بانوان عنوان کرد: این بازیکن در سه دوره مسابقات قهرمانی کشور به مقام نخست دست یافت، در رقابت‌های انتخابی اردیبهشت ماه امسال اول شد و در این انتخابی نیز مقام نخست را کسب کرد.

اشرف با اشاره به اینکه عملا از سال گذشته تمرینات را آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: رازقیان در این فاصله تمرینات سختی را پشت سر گذاشت طوری که از دو سال پیش به طور فشرده تمرین کرده، گاهی اوقات در اردوها و گاهی هم در زمان استراحت بین اردوها این تمرینات را به طور مستمر ادامه داده است.

وی اضافه کرد: همچنین در مسابقات رنکینگ فدراسیون جهانی قایقرانی (ICF) که مسابقات معتبری است، توانسته به مرحله نیمه نهایی صعود کند، با این اتفاق رنکینگش در جهان جابه‌جا شد و در رده‌بندی جهانی هم بالا آمد.

سرمربی تیم ملی اسلالوم بانوان بیان کرد: رقبای اصلی‌ او در بازی‌های آسیایی جاکارتا چین، ژاپن، چین‌تایپه، قزاقستان و تایلند هستند که سخت کار کرده‌اند و قوی ظاهر می‌شوند.

اشرف خاطرنشان کرد: حریف چینی نفر پنجم جهان و حریف ژاپنی جزو ده نفر برتر جهان است که هر دو این‌ها در رنکینگ برترین‌های جهان جزو ده نفر برتر دنیا هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز