سرمربی تیم سپاهان:

وقت کشی های پیکان تیم ما را دچار مشکل کرد/ بازیکنانم اعتماد به نفس لازم را نداشتند

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۹:۴۳
کد خبر: ۷۳۹۲۴۳
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به روند بازی پیکان و وقت کشی بازیکنان این تیم در جریان مسابقه گفت: من از بازی بسته آن ها ناراحت نیستم من از این گله دارم که بازیکنی خودش را بی‌دلیل به زمین می‌اندازد روند بازی تیم دیگر را منحل می کند.

به گزارش برنا- استان اصفهان، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی تیمش در برابر پیکان در نشست خبری بعد از بازی اظهار کرد: در این چند ساله چنین فوتبالی از سپاهان ندیده بودم. نیمه اول ما خیلی خوب بود و با برنامه بودیم. از دقیقه 11 موقعیت داشتیم. پیکان بدون موقعیت یک امتیاز گرفت. پیکان هفته  قبل 3 گل زد ولی حتی به دروازه ما نزدیک هم نشد. نیمه اول خیلی امیدوار کننده بود،  ولی بازیکنانم هنوز از موقعیت‌ها استفاده نمی‌کنند. ایجاد موقعیت کردیم، اما گل نزدیم. کمی هم بدشانس بودیم.

وی با اشاره به عملکرد بازیکنانش افزود: عملکرد تیمم در نیمه اول من را خیلی امیدوار کرد ولی به آینده این تیم امیدوارم، متاسفانه بازیکنانم اعتماد به نفس لازم را ندارد اگر کمی با اعتماد به نفس بیشتر بازی می‌کردند از فرصت‌های اول بازی می‌توانستیم به گل برسیم.

سرمربی تیم  فوتبال سپاهان با اشاره به روند بازی پیکان و وقت کشی بازیکنان این تیم در جریان مسابقه اذعان کرد: من از بازی بسته آن ها ناراحت نیستم من از این گله دارم که بازیکنی خودش را بی‌دلیل به زمین می‌اندازد روند بازی تیم دیگر را منحل می کند. فکرمی‌کنم این بازی در نیمه دوم شش دقیقه وقت تلف شده داشت. بازیکنان پیکان هر توپی که میزدند بی خودی خود را به زمین می انداختند حتی  دروازه‌بان این تیم از دقیقه اول بازی وقت تلف کرد. من حق ندارم درباره تاکتیک هیچ تیمی صحبت کنم. شما دیدید بازیکنان ما بازی جوانمردانه را رعایت کردند، اما همان بازیکن بلند می‌شد و بازی را ادامه می‌داد. مدافعان پیکان هر توپی که می‌زدند خودشان را روی زمین می‌انداختند.

قلعه‌نویی با اشاره به وضعیت استنلی در امر گلزنی خاطر نشان کرد:  تیم ما در 3 مرحله آنالیز می شود  ضمن اینکه با یک شرکت هم قرارداد بسته‌ایم که 20 دفعه آنالیز بازی را در اختیار ما قرار می‌دهد. در بازی‌های گذشته کی‌روش استنلی جز بهترین بازیکنان ما بود و  آمار خوبی را داشت. متاسفانه در این بازی دچار بدشانسی شدیم و امیدوارم این بدشانسی از تیم ما رفته رفته دور شود.

وی در خصوص دربی  اصفهان در برابر ذوب آهن تاکید کرد: خیلی خوشحال هستم که در اصفهان خاطرات بسیار خوبی داشتم. ذوب‌آهن هم مانند سپاهان خاطرات خوبی برای من رقم زد. امیدوارم بازی هفته آینده خوب باشد و سه امتیاز در اصفهان بماند. ما هم به دنبال این هستیم که در این دیدار به پیروزی برسیم و هر دو تیم برای پیروزی به میدان می آیند.

د/3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز