مهاجم تیم فوتبال سپاهان:

مسوولان به وضعیت چمن ورزشگاه رسیدگی کنند/ ۱۰ فرصت گلزنی داشتیم

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۷:۰۵
کد خبر: ۷۳۹۳۰۹
مسوولان به وضعیت چمن ورزشگاه رسیدگی کنند/ ۱۰ فرصت گلزنی داشتیم
مهاجم تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدوارم هر چه زودتر مسوولان در خصوص چمن ورزشگاه رسیدگی کنند تا کیفیتش بهتر شود، بارها اتفاق افتاده که توپ با برخورد به زمین مسیرش تغییر کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، سجاد شهباززاده اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود اما متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم. اگر در همان دقایق  ابتدایی بازی از فرصت‌ها بهتر استفاده می شد و گل می‌زدیم ادامه روند بازی برایمان راحت‌تر می‌شد، پیکان  خیلی دفاعی بازی کرد و کار برای بازیکنان ما سخت شد.

وی تصریح کرد: سبک بازی پیکان بیش از اندازه دفاعی بود، قطعا این سبک بازی و تلف کردن وقت در بازی ما هم تأثیر می‌گذارد، و متاسفانه دو امتیاز در این بازی از دست دادیم.

مهاجم تیم فوتبال سپاهان درخصوص وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان عنوان کرد: امیدوارم هر چه زودتر مسوولان در خصوص چمن ورزشگاه رسیدگی کنند تا کیفیتش بهتر شود، بارها اتفاق افتاده که توپ با برخورد به زمین مسیرش تغییر کرده است.

شهباززاده در خصوص ادامه روند تیمش در لیگ خاطرنشان کرد: تیم ما در لیگی که معمولاا اکثر تیم‌ها دفاعی بازی می‌کنند فوتبال قابل احترامی را بازی می کند، امروز تیم ما نزدیک به 10 فرصت گلزنی داشت در کل شرایط تیم خوب است، امیدوارم بتوانیم امتیازها را یکی پس از دیگری جمع کنیم تا در کورس قهرمانی بمانیم.

وی در خصوص دربی پیش رو یادآوری کرد: همه ما  تلاش می‌کنیم که در بازی‌ها برنده باشیم، قطعا بازی با ذوب‌آهن یک بازی دیدنی و بزرگ برای اصفهان خواهد بود، تمام تمرکز تیمی خود را به کار می‌گیریم تا در مقابل ذوب آهن دست پر از بازی بیرون بیاییم.

د/2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز