استاندار اصفهان:

اسیر جنگ‌روانی و تبلیغات مسموم دشمن نشوید

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۰:۴۱:۲۲
کد خبر: ۷۳۹۷۵۹
اسیر جنگ‌روانی و تبلیغات مسموم دشمن نشوید
استاندار اصفهان گفت: مردم مواظب باشند که اسیر جنگ روانی و تبلیغات مسموم دشمنان نشوند و باید بداند که دشمنان هیچگاه خیرخواه ملت و مردم ایران نبوده اند و باید در شرایط امروز دقت و هوشیاری لازم را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، محسن مهرعلیزاده در سمینار مشترک فرمانداران و ائمه جمعه استان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور و معاونین سیاسی و اقتصادی استاندار برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان قبل از انقلاب هرآنچه توانستند انجام دادند و بعد از انقلاب نیز شدیدترین توطئه ها، جنگ ها، تحریم ها و فشارها را وارد نمودند و امروز نیز باید تلاش کنیم اسیر جنگ روانی دشمن نشویم.

وی با بیان اینکه بسیاری از تبلیغات مسموم شبکه های مجازی و ماهواره ها جنگ روانی دشمنان است، افزود: دشمن دائما درحال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه جامعه باید مواظب باشد که اسیر تحریکات و تبلیغات مسموم دشمنان نشود، افزود: باید بدانیم که دشمنان هیچگاه خیرخواه ملت و مردم ایران نبوده اند و باید در شرایط امروز با وجود طراحی های دشمنان دقت و هوشیاری لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مردم نباید دروغ ها و طراحی های دشمنان را باور کنند، تصریح کرد: معدودی از افراد متاسفانه در شرایط فعلی زمینه را برای سودجویی و منفعت بیشتر فراهم می بینند که باید مردم هوشیار باشند و با آنان برخورد کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز