در جلسه‌ای؛

استاندار اصفهان دستور رسیدگی به مشکلات حریم زاینده‌رود را ابلاغ کرد

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۴۰:۴۹
کد خبر: ۷۳۹۹۸۴
استاندار اصفهان دستور رسیدگی به مشکلات حریم زاینده‌رود را ابلاغ کرد
استاندار اصفهان دستور پیگیری و رسیدگی به مشکلات شهرداری زاینده رود و سایر شهرداری هایی که در حریم و بستر رودخانه زاینده رود هستند، به شرکت آب منطقه ای استان اصفهان ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، جلسه بررسی مشکلات زاینده رود به ریاست استاندار اصفهان و با حضور نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان لنجان ،شهردار و رییس شورای شهر زاینده رود، با مدیران کل دفتر امور شهری و دفتر فنی و سیاسی استانداری، مدیرعامل آب منطقه ای، مدیر کل جهاد کشاورزی و معاون اداره راه وشهرسازی استان اصفهان  درخصوص بررسی مشکلات شهر زاینده رود برگزار شد .

دراین جلسه مدیر کل دفترامور شهری و شوراهای استانداری، شهردار زاینده رود و نماینده مردم لنجان مطالبات خود را در خصوص مشکلات شهرداری و دهیاری های شهرستان لنجان عنوان کردند.

 در پایان این جلسه استاندار اصفهان دستور پیگیری و رسیدگی به مشکلات شهرداری زاینده رود و سایر شهرداری هایی که در حریم و بستر رودخانه زاینده رود هستند، به شرکت آب منطقه ای استان اصفهان ابلاغ کرد.

همچنین دراین جلسه موضوع مشکلات شهرداری ها با اداره جهاد کشاورزی استان توسط مدیرکل دفتر فنی استانداری و اداره راه و شهرسازی استان اصفهان بررسی و در کمیسیون ماده ۵ مطرح شد و در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش برنا؛ استاندار اصفهان تاکید کرد: حل مشکلات مردم به خصوص در حوزه مدیریت شهری و شهرداری ها، توسط مدیران به طور ویژه و در کوتاه‌ترین زمان مورد توجه قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز