سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

لباس سپاهان برای خیلی از بازیکنان این تیم بزرگ است

۱۳۹۷/۰۶/۲۳ - ۲۲:۳۷:۱۰
کد خبر: ۷۵۳۱۴۱
لباس سپاهان برای خیلی از بازیکنان این تیم بزرگ است
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: لباس سپاهان برای خیلی از بازیکنان این تیم بزرگ است و اگر تغییر نگرش ندهیم به مشکل می‌خوریم.

به گزارش خبرگزاری برنا، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری ماهشهر اظهار کرد: بازی خوبی نبود، اگر به جای تابش بودم تمام بازیکنان را جریمه می‌کردم. پس از به ثمر رساندن گل سوم را، مانند یک تیم مبتدی عمل کرده و در نیمه دوم حریف از ما خیلی بهتر بود.

 امیر قلعه نویی افزود: هنوز مانند گذشته مشکل نگرش داریم، لباس سپاهان برای خیلی از بازیکنان این تیم بزرگ است و اگر تغییر نگرش ندهیم به مشکل می‌خوریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: بازیکنان سپاهان نمی‌دانند که پیراهن پرافتخارترین تیم ایران را بر تن دارند، نمی‌دانم آن‌ها چگونه در گذشته این لباس را بر تن کردند. به دلیل اینکه به راحتی به سپاهان آمدند قدر نمی‌دانند. آن‌ها با کسی کار می‌کنند که تحمل این شرایط را ندارد، قطعا با آن‌ها برخورد می‌شود و تعدادی از بازیکنان را در اختیار باشگاه می‌دهم.

قلعه‌نویی ادامه داد: سپاهان تا نزدیکی دروازه حریف پیش می‌رفت، اما به گل نرسید و این موضوع مشکل اصلی تیم ما است.  زمانی که سه بر صفر از حریف پیش بودیم، ساسان انصاری و مهرداد محمدی دروازه خالی را به گل تبدیل نکردند و این گل نزدن‌ها مشکل تیم ما است.

پ/ 3

 

 

 

نظر شما