در گفت‌وگو با برنا مطرح شد؛

تلاش بانوان اتومبیلران اصفهانی برای پیشرفت کنار حرفه‌ای‌ها

۱۳۹۷/۰۶/۲۵ - ۰۸:۴۰:۵۸
کد خبر: ۷۵۳۶۱۵
تلاش بانوان اتومبیلران اصفهانی برای پیشرفت کنار حرفه‌ای‌ها
نایب‌رییس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان گفت: بانوان اتومبیلران اصفهانی آن‌قدر مستعد هستند که بتوانند با تلاش در کنار حرفه‌ای‌های این رشته در استان پیشرفت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، امسال مسابقات اتومبیلرانی کشور در رشته اسلالوم، بخش بانوان، برگزار شد؛ این رقابت‌ها چهار راند داشت که استان‌های مختلف از جمله اصفهان حضور پیدا کردند.

راند اول رقابت‌ها اردیبهشت ماه امسال در تهران انجام شد، راند دوم تیر ماه در اصفهان صورت گرفت، راند سوم مرداد ماه در کرج برگزار شد و راند چهارم شهریور ماه به میزبانی تهران انجام گرفت؛ بانوان اصفهانی در هر چهار راند شرکت کردند و نتایج رضایت‌‌بخشی را به دست آوردند.

برای رشته‌های اتومبیلرانی و موتورسواری امکانات خوبی داریم

زهرا پیکانپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: امسال در مسابقات اسلالوم بانوان کشور شرکت‌کننده زیاد داشتیم که هم‌سطح بودند و خوب عمل کردند.

وی افزود: اواسط سال گذشته آموزش این بانوان را آغاز کردیم و آن‌ها با علاقه، تلاش و پشتکار توانستند امسال خودشان را به مسابقات کشوری برسانند که نشان می‌دهد پیشرفتشان، پیشرفت خوبی بوده است.

نایب‌رییس هیأت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان ادامه داد: جمعه گذشته نیز اولین راند مسابقات موتورسواری قهرمانی بانوان کشور به میزبانی تهران برگزار شد که استان اصفهان هم یک نماینده داشت.

وی عنوان کرد: برای بانوان اتومبیلران در اصفهان همه امکانات را از همه نظر آموزش، مکان تمرین و مربی فراهم کرده‌ایم؛ واقعا هر چه در توانمان بوده انجام داده‌ایم اما چیزی که هست پرهزینه بودن این رشته‌ها است که باعث می‌شود ورزشکار با استعداد و توانمند کمتر تمرین کند و حضور منظم در مسابقات نداشته باشد و در نتیجه به آن سطح از پیشرفت که مورد انتظار ما و خودش است، نرسد.

پیکانپور اذعان کرد: اگر حامی وجود داشته باشد که این بانوان را حمایت کند، آن‌قدر افراد مستعد در این رشته زیاد هستند که می‌توانند در کنار حرفه‌ای‌ها در استان رشد کنند و همانند آن‌ها در کشور مطرح باشند؛ با توجه به اینکه تعداد مسابقات کشوری هم زیاد شده این بانوان اتومبیلران برای انجام تمرینات، شرکت در رقابت‌ها و نتیجه گرفتن ترغیب می‌شوند و انگیزه پیدا می‌کنند.

پ/2

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز