در گفت و گو با برنا مطرح شد؛

بازگشت بسکتبال اصفهان به لیگ برتر پس از ۴ سال

۱۳۹۷/۰۷/۱۶ - ۱۴:۳۳:۵۹
کد خبر: ۷۶۲۱۰۰
بازگشت بسکتبال اصفهان به لیگ برتر پس از ۴ سال
رییس هیات بسکتبال استان اصفهان گفت: از زمانی که فعالیتمان در هیات بسکتبال آغاز شد در رابطه با حضور تیم ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان در لیگ‌ برتر بسکتبال تلاش کردیم که خوشبختانه بعد از 4 سال نتیجه داد.

جواد داوری در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان، درباره حضور تیم بسکتبال ذوب‌آهن در لیگ‌برتر اظهار کرد: از زمانی که فعالیتمان در هیات بسکتبال آغاز شد در رابطه با حضور تیم ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان در لیگ‌ برتر بسکتبال تلاش کردیم که خوشبختانه بعد از 4 سال نتیجه داد و با حضور صداقت‌نیا در هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن همراه و با نامه ای که به فدراسیون بسکتبال ارسال شد تیم بندی و جذب بازیکن برای این باشگاه صورت گرفت.

وی ادامه داد: در حال حاضر برای بازگرداندن اصفهان به قطب اصلی بسکتبال تلاش می‌کنیم. 

رییس هیات بسکتبال استان اصفهان افزود: به عنوان کسی که 15 سال در تیم‌ملی بسکتبال بازی کرده، نبود بازیکن ملی پوش اصفهانی در رشته بسکتبال کاملا احساس می‌شود، هر چقدر روی بسکتبال پایه کار شود ولی تیمی برای پیشرفت وجود نداشته باشد بچه‌ها انگیزه‌هایشان را از دست می‌دهند.

داوری اضافه کرد: سال گذشته در بسکتبال تیم‌داری کردیم، اما تیم‌داری وظیفه اصلی هیات‌ها نیست و ما نیز بخاطر مشکلات بسکتبال استان و به خصوص شهر اصفهان این کار را انجام دادیم.

وی گفت: با ورود تیم بسکتبال ذوب‌آهن به لیگ برتر شرایط برای بازیکنان پایه خیلی بهتر خواهد شد چون شرایط و انگیزه برای ورود بازیکنان به آن تیم وجود دارد، خوشبختانه تیم نامی نو در بخش بانوان وارد شد و ذوب‌آهن و فولاد مبارکه سپاهان و تیم هایی مثل شهرداری خمینی شهر هم در تیم های پایه کار می‌کنند.

رییس هیات بسکتبال استان اصفهان ادامه داد: باید در سال آینده نیز مجدد تلاش شود که باز هم نماینده ای از استان اصفهان در لیگ حضور داشته باشد چون پویایی بسکتبال استان تنها با رقابت های برون استانی میسر  و از آن طریق هم به تیم ملی کمک می‌شود.

ق/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز