نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:

جشنواره قرآن و عترت، فرهنگ اصفهان را به نمایش می‌گذارد

۱۳۹۷/۰۷/۱۷ - ۰۸:۵۸:۵۸
کد خبر: ۷۶۲۳۱۵
جشنواره قرآن و عترت، فرهنگ اصفهان را به نمایش می‌گذارد
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: این برنامه ها می تواند فرهنگ اصفهان را که فرهنگ ارزشمندی است برای استان های دیگر به نمایش بگذارد و نشان دهد اصفهان دارای فرهنگ و تمدن اسلامی است و دیگر شهرها از اصفهان الگو بگیرند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در حاشیه برگزاری جشنواره قرآن و عترت اظهار کرد: باعث افتخار است که چهاردهمین دوره از این جشنواره در استان اصفهان برگزار شده است.

وی در ادامه افزود: در کنار برگزاری مسابقات، برنامه بازدید از اماکن مقدس مانند تخت فولاد و مساجدی که در استان اصفهان وجود دارد برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: این برنامه ها می تواند فرهنگ اصفهان را که فرهنگ ارزشمندی است برای استان های دیگر به نمایش بگذارد و نشان دهد اصفهان دارای فرهنگ و تمدن اسلامی است و دیگر شهرها از اصفهان الگو بگیرند.

وی با اشاره به جای خالی مسائل قرآنی در بین جوانان گفت: دولت و مجلس شورای اسلامی خیلی کم به مسائل فرهنگی اهمیت داده اند و اگر ما بخواهیم مسائل قرآنی را در کشور نهادینه کنیم باید تعداد بیشتری از این جشنواره و همایش ها را برگزار کنیم.

موسوی لارگانی ادامه داد: زمانی که جوانان ما با قرآن مانوس شوند به سمت برنامه های دیگر نخواهند رفت و مشکلات اجتماعی در جامعه کمتر خواهد شد و این  یعنی ما نتوانسته ایم فرهنگسازی کنیم.

چهاردهمین جشنواره قران و عترت ۱۵ تا ۱۷ مهرماه در اصفهان در حال برگزاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز