در مسیر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸؛

مختاری: نزدیک بود مدال برنز را از دست بدهم

۱۳۹۷/۰۷/۱۸ - ۱۵:۱۳:۰۶
کد خبر: ۷۶۲۸۱۲
مختاری: نزدیک بود مدال برنز را از دست بدهم
علیرضا مختاری گفت: زمانی که من پرتاب‌هایم را انجام داده بودم نگاه کردم و دیدم حریف هندی ۱۰ سانت به ۱۰ سانت دارد بالا می آید و نزدیک بود مدال برنز را هم از دست بدهم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علیرضا مختاری همامی ورزشکار معلول نام آشنای استان اصفهان صبح امروز توانست 2018 دومین مدال خود و ششمین مدال کاروان ورزشی استان اصفهان را در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا 2018 کسب کند.

علیرضا مختاری در پرتاب وزنه کلاس F 53 مردان با ۸٫۷۳ ضمن شکستن رکورد آسیا و بازی‌های پاراآسیایی موفق به کسب مدال طلا شد.

روز گذشته نیز مختاری همامی در پرتاب دیسک توانست صاحب مدال برنز این دوره از رقابت‌ها شود.

سنگینی جو استادیوم اذیتم می‌کرد

علیرضا مختاری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: سطح مسابقات خوب است، اما من زمانی که  وارد استادیوم شدم سنگینی جو استادیوم اذیتم می‌کرد، یعنی من باید یک یا دو روز قبل از مسابقه می‌آمدم و با این شرایط مقام سوم و مدال برنز را کسب کردم، از همه مردم ایران و اصفهان نیز عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم جبران مسابقات اینچئون را بکنم.

وی بیان کرد: همان ابتدا و قبل از اینکه در جاکارتا حضور پیدا کنم اعلام کردم که برای بهترین نتیجه آمده‌ام ولی قول مدال نداده بودم.

این ملی پوش ادامه داد: همیشه سطح مسابقات و حریفان را نباید دست کم گرفت. یک رقیب هندی داشتم قبل ازمسابقات کلاس‌هایمان (۵۱، ۵۲، ۵۳) با یکدیگر ادغام بود، من نفر اول بودم زمانی که داخل زمین رسیدیم، اعلام کردند که مختاری بالا برود.

مختاری ادامه داد: ما در کلاس‌های بالاتر می‌توانستیم به طور مثال ۵۰ یک متر بالا برویم اما در کلاسهای پایین‌تر ۱۰ سانت ۱۰ سانت می‌توانند ما را بگیرند. زمانی که من پرتاب‌هایم را انجام داده بودم نگاه کردم و دیدم حریف هندی ۱۰ سانت به ۱۰ سانت دارد بالا می آید و نزدیک بود مدال برنز را هم از دست بدهم.

ق/1

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز