در مسیر بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا ۲۰۱۸؛

صفرزاده قهدریجانی: انتظار مدال نداشتم

۱۳۹۷/۰۷/۱۹ - ۱۳:۴۳:۰۱
کد خبر: ۷۶۳۳۰۷
صفرزاده قهدریجانی: انتظار مدال نداشتم
هاجر صفرزاده قهدریجانی گفت: با توجه به اینکه دوی 100 متر سرعت ماده تخصصی من نبود، انتظار نداشتم بتوانم مدال بگیرم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مدالی دیگر و افتخاری دیگر این بار از جنس برنز؛ بانوی دونده کم‌بینای اصفهانی به هر عرصه‌ای که قدم گذاشت سرفرازمان کرد جهانی، آسیایی، میادین بین‌المللی فرقی نمی‌کند مهم سربلندی نام ایران بوده که به خاطرش از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

با وجود سخت بودن رقابت‌ها در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا باز هم به تلاش خود ادامه می‌دهد تا ثمره همه زحماتش را در ویترین افتخاراتش ببیند آن‌قدر محکم و بااراده است که با سرعت می‌دود اما خسته نمی‌شود، دو برای او یک دنیا است، دنیایی از هدف‌ها و آرزوهایی که از نوجوانی به دنبالشان بوده و حال که به سن جوانی رسیده این دنیا بزرگ و بزرگ‌تر شده است طوری که در مسابقات نشان داد در رقابت با افراد بزرگسال هیچ چیز کم ندارد و برتر هم هست.

دو روز پیش اولین مدالش را در ماده 200 متر سرعت به دست آورد، مدال نقره‌ای‌رنگی که دنیای ورزش را برای او زیباتر از همیشه کرد، کسب مدال برنز در ماده 100 متر سرعت نیز بر این افتخار افزود تا روز مسابقه دوی 400 متر سرعت همچنان باروحیه و باانگیزه باشد.

توانمند و خستگی‌ناپذیر است، برای شادی یک دلیل بوده و برای موفقیت یک تلاشگر، همان چیزی که ملت و سرزمینمان به آن می‌بالند؛ او که در بازی‌های پاراآسیایی برای نتایج خوب تلاش می‌کند پس از پایان رقابت‌های مرحله فینال دوی 100 متر سرعت با ما به گفت‌وگو نشست.

100 متر سرعت ماده تخصصی‌ام نبود

هاجر صفرزاده در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: هجدهم مهر ماه سال جاری دومین مسابقه‌ام را در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا انجام دادم؛ این مسابقه در ماده 100 متر سرعت برگزار شد که من موفق شدم در نهایت عنوان سوم و مدال برنز را به دست بیاورم.

وی افزود: مسابقات سطح بالایی داشت به ویژه ماده 100 متر سرعت که تخصص من نبود، در حین مسابقه هم وقتی که می‌دویدم اصلا انتظار نداشتم که بتوانم به مدال دست پیدا کنم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی دوومیدانی بانوان نابینا و کم‌بینا عنوان کرد: در مرحله مقدماتی در گروه خودم دوم شدم و توانستم به فینال صعود کنم، در آخر چین به مقام اول رسید، تایلند دوم شد و من عنوان سومی را کسب کردم؛ اصلا هم انتظار مدال در این ماده نداشتم با این حال خدا را شکر می‌کنم که توانستم دست پر از این مسابقه بیرون بیایم.   

پ/ 1

   

 

نظر شما