هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان؛

تلاش فوتسالیست‌های اصفهانی برای پیروزی/ دیار زاینده‌رود میزبان شهرداری رشت

۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۴۹:۲۴
کد خبر: ۷۷۳۳۵۳
تلاش فوتسالیست‌های اصفهانی برای پیروزی/ دیار زاینده‌رود میزبان شهرداری رشت
مدیر تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: شهرداری رشت تیم جنگنده و خوبی است، برای برد این تیم باید تلاش کنیم.

رضوان رضایی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: شنبه در اصفهان با تیم شهرداری رشت بازی داریم و از همه نظر آماده این مسابقه هستیم.

وی افزود: شهرداری رشت امسال سومین سال حضورش در لیگ برتر است، تیم خوب و یکپارچه‌ای که بازیکنان بومی خود را که چندین سال با هم بودند را دارد و در کنار آن چند بازیکن غیربومی را هم اضافه کرده در کل تیم خوبی است و در پایان نیم‌فصل جایگاه ششم را در جدول رده‌بندی در اختیار داشته است.

مدیر تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر بازیکن ملی‌پوشی ندارند که در تیم ملی حضور داشته باشد اما بازیکنانی دارند که سال‌های قبل به تیم ملی دعوت شدند.

وی عنوان کرد: بازی قبلمان با صنعت نفت آبادان بود که توانستیم ببریم در واقع مسابقه با یک تیمی که قابل مقایسه با نیم‌فصل اولش نبود چون متحول شده، چند بازیکن ملی‌پوش را اضافه کرده و خیلی خوب تیم تقویت شده است؛ یکدست و یکپارچه بودند و بازی، بازی سختی بود.

رضایی در ادامه بیان کرد: درست است نیمه اول تیم ما پیش بود و موقعیت‌های گل زیادی را از دست داد اما در نیمه دوم آن‌ها بازیکنان ما را تحت فشار قرار دادند با این حال کادر فنی‌مان برای همه لحظات بازی برنامه داشت و تمرینات خیلی خوبی داشتیم طوری که در تعطیلات نیم‌فصل بچه‌ها در اصفهان بودند و مرتبا تمرین داشتند مزد زحماتشان را هم در این مسابقه گرفتند و توانستند با برد بازی را به نفع خودشان تمام کنند.

وی عنوان کرد: برای بازی روز شنبه مصدوم نداریم جز فاطمه شریف که از ناحیه دست دچار یک آسیب‌دیدگی جزئی است و امیدوار هستیم به این مسابقه برسد.

مدیر تیم فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان خاطرنشان کرد: از آبادان که برگشتیم بچه‌ها ریکاوری داشتند، تمرینات دوباره شروع شد و در هفته ادامه پیدا کرد تا به امید خدا روز شنبه بازی، یک بازی خوبی باشد نمی‌توان گفت از قبل که ما برنده‌ایم چون شهرداری رشت تیم جنگنده و خوبی است باید تلاش کنیم تا بتوانیم برنده شویم.  

پ/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز