در گفت و گو با برنا مطرح شد؛

سپاهان پرچم‌دار هندبال است

۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۳:۰۴:۰۰
کد خبر: ۷۷۳۵۵۸
سپاهان پرچم‌دار هندبال است
سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت: هر تیمی که در رقابت‌های لیگ‌برتر شرکت می‌کند برای گرفتن مقام خوب می‌آید، از جمله تیم سپاهان که همواره در رشته هندبال پرچم‌دار بوده و همیشه با تیم خوبی در لیگ‌برتر شرکت کرده است و قطعا ما برای گرفتن مقام و تلاش برای قهرمانی پا به عرصه این مسابقات گذاشتیم.

محسن طاهری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا از اصفهان، درباره وضعیت تیم هندبال سپاهان در لیگ‌برتر اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت خوبی داریم و در هر سه بازی که در لیگ‌برتر انجام شده توانستیم پیروز شویم و در این هفته دربی اصفهان را در پیش داریم.

وی افزود: امیدوارم بچه‌ها بتوانند همانگونه که به خوبی کار و تمرین می‌کنند و مسابقه می‌دهند به همین روند ادامه دهند و نتیجه خوبی را در دربی اصفهان به دست بیاورند.

سرمربی تیم هندبال اصفهان ادامه داد: در این سری از مسابقات لیگ هندبال تیم‌ها در یک سطح قدرتی بسته شده‌اند، در واقع هر تیم می‌تواند به تیم بالا دست یا پایین دست خود ببازد، نمیتوان گفت کیفیت مسابقات بسیاربالا است اما چون تیم‌ها در یک حد و اندازه هستند  انگیزه یکسان به تمام تیم‌ها داده شده که برای گرفتن مقام و برد تلاش بیشتری داشته باشند.

طاهری درباره آمادگی بازیکنان تیم خود گفت: حدود 4 ماه است که تمرین کردیم، ما در ابتدا قرار بود که در باشگاه‌های آسیا شرکت کنیم، اما با توجه به تغییرات دلاری که انجام شد نتوانستیم در آن مسابقات شرکت کنیم، تیم ما تقریبا به لحاظ آمادگی جسمانی در شرایط مناسبی به سر می‎‌برد و بچه‌ها همانگونه که تمرینات خود شروع کردند ادامه می‌دهند تا آمادگی خود را از دست ندهند.

وی عنوان کرد: تیم دهدشت یکی از تیم‌های خوب لیگ‌برتر است، تیم ذوب‌آهن، تیم زاگرس اسلام آباد تیم‌های استخوان‌داری هستند و می‌توانند رقیبان خوبی باشند، در حالی که تاکنون تیم مس کرمان نیز توانسته نتایج خوبی به دست بیاورد.

سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان ادامه داد: هر تیمی که در رقابت‌های لیگ‌برتر شرکت می‌کند برای گرفتن مقام خوب می‌آید، از جمله تیم سپاهان که همواره در رشته هندبال پرچم‌دار بوده و همیشه با تیم خوبی در لیگ‌برتر شرکت کرده است و قطعا ما برای گرفتن مقام و تلاش برای قهرمانی پا به عرصه این مسابقات گذاشتیم.

ق/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز