نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی:

برخی جریان‌های سیاسی جنبه انتخاباتی و تشریفاتی دارند

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۶:۰۵:۵۹
کد خبر: ۷۷۸۸۳۶
برخی جریان‌های سیاسی جنبه انتخاباتی و تشریفاتی دارند
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه برخی جریان های سیاسی و احزاب صرفا جنبه انتخاباتی و تشریفاتی به خود گرفته اند، این مهم در حالیست که انتظار می رود این جریان ها در جامعه و افکار عمومی نیز تاثیرگذار باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی در خصوص تاثیرگذاری جریان های سیاسی در مناسبت های مختلف و لزوم تغییر در رویه فعالیت هایشان اظهار کرد: به نظر می رسد بر اساس شرایط کنونی باید شاهد پوست اندازی در جریان های سیاسی باشیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از افراد در جریان های سیاسی توانسته اند خوب عمل کنند و دستاوردهای سیاسی به همراه داشته باشند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که برخی دیگر فقط در جریان های سیاسی منسب گرفته اند و اقدام خاصی انجام نمی دهند؛ حتی متاسفانه این افراد اجازه ورود دیگران را به عرصه سیاسی نیز نمی دهند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه، برخوار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر این اساس گاهی مشاهده می شود که جوانان نمی توانند در عرصه های سیاسی خوب بروز و ظهور داشته باشند و جایگزین افرادی شوند که مدت های زیادی از حضورشان در جریان های سیاسی می گذرد و فعالیت های خاصی هم نداشته اند.

حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی جریان های سیاسی و احزاب صرفا جنبه انتخاباتی و تشریفاتی به خود گرفته اند، تصریح کرد: این مهم در حالیست که انتظار می رود این جریان ها در جامعه و افکار عمومی نیز تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد باید جریان انقلابی متشکل از خرده سلیقه های حاضر در جناح چپ و راست ایجاد شود، افزود: در واقع افرادی که معتقد به انقلاب اسلامی هستند باید در میدان عمل فعالیت کنند؛ امروزه به دلیل عملکرد ضعیف برخی افراد به اصل انقلاب خدشه وارد می شود که ظلم محسوب می شود.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه، برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پوست اندازی جریان های سیاسی باید در همه ابعاد مانند برنامه ریزی ها، خط مشی گذاری ها، ورش ها و غیره باشد، گفت: در این بین جریانی های سیاسی خصوصا چپ و راست باید به حرف و نیاز مردم توجه داشته باشند. متاسفانه گاهی مشاهده می شود که جریان ها صدای مردم را به درستی گوش نکرده اند.

حاجی دلیگانی ضمن بیان اینکه امروزه حتی برخی افراد مولفه مستقل را هم تحریف کرده اند، خاطرنشان کرد: در واقع شاید برخی خودشان را مستقل از جریان های سیاسی معرفی کنند تا بتوانند نظر مردم را جلب کنند اما باید اذعان کرد که در پشت پرده این افراد تابع افراد خاص هستند؛ بنابراین به نظر می رسد هم اکنون رویکرد مردم به سمت افرادی است که با آنها صادق بوده اند و این در حالیست که از عملکرد جریانی که دولت و بخشی از مجلس را بر پوشش می دهد ناامید هستند.

 

نظر شما