اجرای مجموعه برنامه‌های جذاب "آبرنگ" در مراکز تفریحی

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۱۵:۰۴:۴۰
کد خبر: ۷۸۶۱۷۸
اجرای مجموعه برنامه‌های جذاب آبرنگ در مراکز تفریحی
مجموعه برنامه های معاونت تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با نام "آبرنگ" در هشت مرکز تفریحی شهر به استقبال شهروندان می رود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: در نیمه دوم سال که آب و هوا تغییر کرده و طبیعت رنگ و ظاهر متفاوتی پیدا می کند، تفریحات و سرگرمی های مردم نیز تغییر کرده و بسته به رده سنی و مطالبات و نیازهای شهروندان تعریف متفاوتی پیدا می کند.

نفیسه گلشیرازی افزود: پرداختن به بازی و تفریحات پرتحرک و شادی آور در این میان از اهمیت زیادی برخوردار است و نقش مهمی در نشاط آوری دارد که بر این اساس اداره امور تفریحی در راستای ایجاد فرصت هایی تازه برای شهروندان، سرفصل مشترکی را با نام "آبرنگ" برنامه ریزی کرده که از 6 بازی متناسب با رده های سنی مختلف شهروندان همچون دومینو، طناب کشی، آب پاشی و ... تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه برنامه های آبرنگ در هشت مرکز تفریحی شهرداری برگزار می شود، اظهار کرد: برنامه های آبرنگ تا پایان فصل زمستان در جزیره بازی ویژه کودکان، باغ تجربه ویژه شهروندان ارشد، باغ فدک و باغ ناژوان ویژه تمامی اعضای خانواده، خانه خلاقیت ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان، باغ بانوان پردیس و باغ بانوان طلوع ویژه بانوان برگزار می شود.

وی با اشاره به انتخاب نام آبرنگ برای این مجموعه برنامه ها گفت: در فصل های پاییز و زمستان طبیعت رنگ های زیبای مختلفی به خود می گیرد و هر گوشه آن به رنگی درمی آید. نام آبرنگ هم برگرفته از این طیف زیبای رنگ هاست که از تنوع و جذابیت برنامه های ارائه شده در این مجموعه خبر می دهد.

رئیس اداره امور تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این سرفصل بخش دیگری هم وجود دارد که در آن ما به سراغ شهروندان می رویم و در مراکز و مجامع مختلف شهر برای آنها برنامه اجرا می کنیم.

گلشیرازی افزود: این بخش از برنامه آبرنگ در مدارس، دانشگاه ها، بیمارستان ها و مراکزی از این دست ویژه عموم شهروندان برگزار می شود.

وی ادامه داد: برنامه "زنگ آخر" ویژه دانش آموزان طراحی شده و در مدارس مناطق مختلف از طریق هماهنگی قبلی با مسئولان مدرسه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: این قبیل برنامه ها به دلیل آنکه برای مخاطبان نوعی غافلگیری به همراه دارد معمولا با استقبال بسیار خوبی مواجه می شود.

 

نظر شما