سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان:

تمرکز ما فعلا روی بازی الکویت است

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۸:۵۶:۴۴
کد خبر: ۸۱۱۲۶۷
تمرکز ما فعلا  روی بازی الکویت است
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تمرکز ما فعلا بر روی بازی الکویت است، الکویت نیز تیم ضعیفی نیست؛ ما دو ۹۰ دقیقه خواهیم داشت ۹۰ دقیقه با الکویت و پس از آن در صورت پیروزی با الغرافه، در خصوص بازی بعدی در آینده صحبت میکنم.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علی‌رضا منصوریان سرمربی تیم ذوب‌آهن در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم خود با تیم الکویت اظهار کرد: به تیم الکویت خوش آمد می‌گویم و امیدوار هستم از بودن در اصفهان لذت ببرند؛ بازیکنان تیم ذوب‌آهن به اتحاد و‌همدلی خوبی دست یافته‌اند و از لحاظ تاکتیکی نیز شناخته خوبی از تیم کویت داریم و تمامی ۱۰ بازی گذشته آن‌ها را آنالیز کرده‌ایم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن ادامه داد: به عنوان نماینده‌ کشور و ذوب‌آهن ایران در این مسابقات ظاهر خواهیم شد و از هواداران خوب کل استان اصفهان تقاضا دارم که فردا حمایت خود را از ما دریغ نکنند، هواداران فوتبال اصفهان نشان داده‌اند که همیشه کمک حال تیم‌های محبوب خود بوده‌اند.

وی افزود: از خلعتبری تشکر می‌کنم که حاضر شد صدر جدول را رها کند، در سطح او نداریم در تیم، نبود او را  به سایر بازیکنان گوشزد کردیم، این یک آزمایش بزرگ برای بازیکنان ماست که در نبود خلعتبری بتوانند نتیجه بگیرند.

منصوریان در خصوص اینکه در صورت پیروزی مقابل الکویت، ذوب‌آهن باید به مصاف تیم قدرمند الغرافه برود گفت: تمرکز ما فعلا بر روی بازی الکویت است، الکویت نیز تیم ضعیفی نیست؛  ما دو ۹۰ دقیقه خواهیم داشت ۹۰ دقیقه با الکویت و پس از آن در صورت پیروزی با الغرافه، در خصوص بازی بعدی در آینده صحبت میکنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز