فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد:

کشف یک تن و ۴۰۰ کیلو مواد افیونی در اصفهان

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۴:۰۹
کد خبر: ۸۲۵۲۰۹
کشف یک تن و ۴۰۰ کیلو مواد افیونی در اصفهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای عملیات یک روزه مرصاد 44 و کشف یک تن و 400 کیلوگرم انواع مواد افیونی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و تداوم سلسله عملیات های پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در راستای مقابله با سوداگران مرگ ،روزگذشته طرح عملیاتی مرصاد 44 به صورت همزمان در سراسر این استان اجرایی شد.

وی با اشاره به کشف یک تن و 400 کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل یک تن و 178 کیلوگرم تریاک ،210 کیلوگرم حشیش، 10 کیلو و 500 گرم هروئین و یک کیلو و500 گرم سایر مواد خاطرنشان کرد: در این راستا 3 باند بزرگ توزیع مواد افیونی منهدم و 18 سوداگر مرگ نیز دستگیرکه پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده می شوند .

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه این قاچاقچیان حرفه ای قصد داشتند ، 3 محموله را از جنوب و شرق کشور به استان های مرکزی و شمالی کشور انتقال دهند اظهار داشت : 9 دستگاه وسیله نقلیه سبک و سنگین که از آنها برای حمل محموله ها یا اسکورت و راه پاکن استفاده می کردند نیز توقیف و به پارکینگ های پلیس انتقال داده شد.

این مقام ارشد انتظامی از تداوم طرح های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در سال 98 خبر داد و بیان کرد: در سال جاری 34 تن انواع مواد افیونی کشف شد که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل 18 درصد افزایش داشته و طرح های پلیس در سال 98 با شدت و قوت بیشتری ادامه می یابد.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه امسال 179 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان اصفهان شناسایی و منهدم شدند خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و اجرای طرح های پاک سازی در کانون های جرم ، افزایش توان عملیاتی ایستگاه های بازرسی و گلوگاه های پلیس ، چابک سازی توان رزمی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، کنترل محسوس و نامحسوس محورهای اصلی و فرعی ورودی به استان اصفهان از اولولیت های کاری پلیس است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز