مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

کسی که به‌ عنوان رئیس انتخاب می‌شود باید مدیریت کند

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۴:۴۱:۵۸
کد خبر: ۸۲۵۲۲۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: اینکه اصفهان در مسابقات قهرمانی شنای کشور بد عمل می‌کند اما در مسابقات لیگ تیم اریس قهرمان می‌شود، یعنی مدیریت در بخش هیئت ضعیف بوده است، بنابراین کسی که به‌عنوان رئیس انتخاب می‌شود باید مدیریت کند.
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، محمد سلطان حسینی در جریان مجمع انتخاباتی هیئت شنای استان اصفهان که امروز -یکشنبه- در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: در شنا زیرساخت‌های خوبی در استان داریم و می‌توان گفت کمتر شهرستانی است که استخر شنا نداشته باشد. امیدوارم شنای استان اصفهان با توجه به ظرفیت و پتانسیل بالایی که دارد به یکی از قطب‌های ورزش کشور در حوزه شنا، شیرجه و واترپلو تبدیل شود.
وی افزود: تمام هیئت های شهرستان تلاش‌های می‌کنند تا نفرات برتر از شهرستان‌های آن‌ها باشد و بتوانند جایگاه‌های خوبی را کسب کنند.
وی ادامه داد: متاسفانه در سال‌های اخیر روسای هیئت شنا نتوانستند دوران مدیریتی خود را به پایان برسانند که نتیجه آن اتفاقاتی بود که در این رشته رخ داد که به اعتقاد من دلیل این اتفاق استخرهای شنا است. رشته‌های مختلف ورزشی را داریم، درآمدهای خاصی در برخی از استخرها وجود داشته است که نه‌تنها سبب رشد این رشته نشده بلکه مسائل حاشیه‌ای را نیز به وجود آورده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: هیئت شنا مانند سایر رشته‌ها هزینه‌های خاص خود را دارد؛ اما درآمدی که این هیئت دارد، بیشتر است. سال گذشته چند صد میلیون در هیئت خرج شده که مشخص نیست صرف توسعه شنا شده است یا خیر؟ اگر هم شده باشد خروجی مطلوبی نداشته است.
وی با اشاره به برخی نتایج هیئت در مسابقات کشوری گفت: اینکه اصفهان در مسابقات قهرمانی کشور بد عمل می‌کند اما در مسابقات لیگ تیم اریس قهرمان می‌شود، یعنی مدیریت در بخش هیئت ضعیف بوده است، بنابراین کسی که به‌عنوان رئیس انتخاب می‌شود باید مدیریت کند.
سلطان حسینی ادامه داد: کاندیداها مطمئن باشند مانند سایر هیئت‌های ورزشی هزینه‌های اعزام‌ها پرداخت می‌شود و شانس‌های استخر مورد نیاز هیئت تأمین می‌شود، مهم‌ترین اصل در شنا بحث استعدادیابی است و آموزش‌وپرورش نیز در این زمینه کار می‌کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به رویدادهای مهم ورزشی استان در سال 97 و نتایج تیم‌های اصفهانی در لیگ برتر گفت: سال پر چالشی را پشت سر گذاشتیم، در جاهایی که فکر می‌کردیم قهرمان می‌شویم فرصت‌ها از دست رفت. اما در برخی از رشته همانند هندبال، والیبال، سه‌گانه و ووشو قهرمانی‌های خوبی به دست آوردیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز