استاندار اصفهان:

استان اصفهان هنوز تا اجرای کامل دولت الکترونیک فاصله دارد

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۳:۰۲:۲۴
کد خبر: ۸۳۴۸۹۶
استان اصفهان هنوز تا اجرای کامل دولت الکترونیک فاصله دارد
استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان هنوز تا اجرای کامل دولت الکترونیک فاصله دارد، راه‌اندازی دفترهای خدمات الکترونیک به مثابه وجود دولت الکترونیک نیست و مسئولان باید برای تحقق این امر مهم با یکدیگر همکاری بیشتری داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، عباس رضایی در جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان، اظهار کرد: استان اصفهان علی رغم اینکه از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های خوبی برخوردار است، اما در زمینه دولت الکترونیک، از سایر استان‌ها عقب‌تر است.
وی با بیان اینکه استان اصفهان هنوز تا اجرای کامل دولت الکترونیک فاصله دارد، تصریح کرد: راه‌اندازی دفترهای خدمات الکترونیک به مثابه وجود دولت الکترونیک نیست و مسئولان باید برای تحقق این امر مهم با یکدیگر همکاری بیشتری داشته باشند.
استاندار اصفهان تسهیل و شتاب در اجرای کار مردم و افزایش رضایت عمومی را از جمله پیامدهای اجرای این طرح برشمرد و اظهار کرد: توسعه دولت الکترونیک باید به نحوی صورت گیرد تا از مراجعه حضوری مردم به ادارات جلوگیری و در هزینه و زمان صرفه‌جویی شود.
رضایی تأکید کرد: مسئولان باید با بخشنامه‌ها و قوانین، گره از کار مردم باز کنند، اما در برخی اداره‌ها با سواستفاده از این بخشنامه‌ها، گره در کار مردم می‌اندازند.
وی با بیان اینکه دولت زیرساخت خوبی برای تحقق دولت الکترونیک در استان ایجاد کرده است، تأکید کرد: باید از این زیرساخت‌ها در راستای خدمت به مردم و تسریع در کار آنها استفاده کرد.
استاندار اصفهان بر تشکیل پنج کمیته تخصصی زیرساخت ارتباطی، امنیت، خدمات الکترونیک، شهر هوشمند و ارزیابی و توسعه منابع تأکید کرد و گفت: در این کمیته‌ها باید تحقق کامل دولت الکترونیک در استان پیگیری و تسریع شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز