امام جمعه کاشان در دیدار با معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

با تجربه‌ها باید به عنوان مشاور کنار مدیران جوان باشند

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۱:۳۴:۰۷
کد خبر: ۸۳۵۳۱۱
با تجربه‌ها باید به عنوان مشاور کنار مدیران جوان باشند
امام جمعه کاشان گفت: جوانگرایی خوب است اما با تجربه ها به عنوان مشاور باید در کنار مدیران جوان باشند و مسئولان ما باید به این تلفیق پیری و جوانی که موجب تکامل جامعه می شود توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، آیت الله نمازی صبح امروز در دیدار با معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه سلامت، اقتدار و امنیت جامعه در گرو سلامت، اقتدار و امنیت جوانان است، اظهار کرد: انسان دوران های مختلفی از لحظه وجود در عالم هستی دارد که مهمترین و سازنده ترین این دوران، جوانی است.

وی ادامه داد: جوان استعداد و انرژی زیادی که دارد و در سیره نبوی پیامبر اکرم(ص) برای جوانان جایگاه ویژه قائل بودند.

امام جمعه کاشان گفت: خداوند نیز وقتی جوانی در محراب عبادت قرار می گیرد به او مباهت می کند که این امر نشان می دهد جوان مورد توجه خداست و در سیستم توحیدی جوان جایگاه مهمی دارد.

آیت الله نمازی افزود: اما در مدیریت بحث تلفیقی وجود دارد که نه جوان صرف و نه پیر صرف مورد توجه است بلکه باید در کنار هر جوان یک پیر با تجربه باشد.

وی گفت: جوانگرایی خوب است اما با تجربه ها به عنوان  مشاور باید در کنار مدیران جوان باشند و مسئولان ما باید به این تلفیق پیری و جوانی که موجب تکامل جامعه می شود توجه کنند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: در هر فن و عرصه ای سه عنصر  فقه اخلاق و قانون دخالت دارد که در ورزش هم باید این سه عنصر وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه ورزش برای جامعه امر لازمی است و باید تبلیغ و ترویج شود که هر ایرانی روزانه به مقدار لازم ورزش کند افزود: سلامت، اقتدار و امنیت جامعه در گرو سلامت اقتدار و امنیت جوانان است.

آیت الله نمازی بیان کرد: انتظار این است که در ورزشگاه ها و اماکن ورزشی اخلاق و شئون اسلامی رعایت شود و ورزش اسلامی مورد توجه قرار بگیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز