نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با برنا:

بهنام صفوی در جان و دل مردم جا دارد

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۱۴:۱۱:۰۲
کد خبر: ۸۴۶۵۹۶
بهنام صفوی در جان و دل مردم جا دارد
نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بهنام صفوی در جان و دل مردم جا دارد گفت: جمعیت کثیری که برای وداع با بهنام صفوی به خانه هنرمندان اصفهان آمدند نشان دهنده محبوبیت و علاقه مندی مردم به این هنرمند عزیز کشورمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، بهنام صفوی در سال 1362 در شیراز به دنیا آمد و در سال 1388با آلبوم «عشق من باش» مشهور شد. بهنام صفوی سازنده بیشتر آثارش بود و به پسر «مودب موسیقی ایران» ملقب شد. او شش سال پیش دچار ضایعه مغزی شد و بعد از سالها درمان در بیمارستان میلاد اصفهان فوت شد؛ والدینش تصمیم گرفتند او را در قطعه هنرمندان آرامستان شاهین شهر به خاک بسپارند.

ظهر امروز در حاشیه مراسم تشییع بهنام صفوی، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان گفت: در ابتدا این ضایعه را به جامعه هنری و هنرمندان کشور اسلامی و به ویژه مردم اصفهان و شاهین شهر تسلیت عرض می کنم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بهنام صفوی در جان و دل مردم جا دارد ادامه داد: جمعیت کثیری که برای وداع با بهنام صفوی به خانه هنرمندان اصفهان آمدند نشان دهنده محبوبیت و علاقه مندی مردم به این هنرمند عزیز کشورمان است.

این نماینده خانه ملت ادامه داد: من هم به عنوان نماینده مردم شاهین شهر در این مراسم شرکت کردم تا از مردمی که در این مراسم شرکت کردند تشکر کنم. بهنام صفوی هنرمندی میهن دوست و پایبند به ارزش های ایثارگری بود.

وی افزود: از انتخاب شایسته خانواده صفوی در خاکسپاری این هنرمند محبوب در قطعه هنرمندان شاهین شهر هم تشکر می کنم.

حاجی دلیگانی با بیان آمادگی مجلس شورای اسلامی در حمایت از هنرمندان موسیقی تصریح کرد: خانه ملت این آمادگی را دارد که در قالب کمیسیون فرهنگی، پیشنهادات را مورد بررسی قرار دهد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: با بهره گیری از هنر و زبان هنر می توان ارزش ها را با ماندگاری بیشتری به جامعه منتقل کرد.

ک.ع/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز