ورود موتورسوارها به پارک های زاینده رود ممنوع شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۲۰:۰۷:۵۸
کد خبر: ۸۷۰۳۷۸
ورود موتورسوارها به پارک های زاینده رود ممنوع شد
شهردار اصفهان گفت:اقدامات ویژه شهرداری برای جلوگیری از ورود موتورسوارها به پارک های حاشیه زاینده رود اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان»گفت: از همه موتورسوارها می خواهم برای تامین آسایش و امنیت خانواده ها در پارک های حاشیه رودخانه زاینده رود، از ورود به پارک ها خودداری کنند، در همین رابطه روز گذشته با معاون خدمات شهری و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری گفتگو کردم تا در اولین فرصت برای امنیت بیشتر مردم اقدامات پیشگیرانه را اجرایی کنند.

وی افزود: امیدوارم مردم و به ویژه موتورسواران بیشترین همکاری را با ما داشته باشند تا پارک ها به محلی امن برای خانواده ها به خصوص سالخوردگان و کودکان تبدیل شود.

شهردار اصفهان با اشاره به اینکه در ایام تابستان در مناطق 15 گانه شهر بیش از 400 عنوان برنامه اجرا خواهد شد،ادامه داد:به معاون فرهنگی شهرداری تاکید کردیم که این برنامه ها در همه نقاط شهر به ویژه مناطق کمتر برخوردار اجرا شود که خوشبختانه برنامه ریزی ها نیز در همین راستا انجام شده است.  

قدرت الله نوروزی تصریح کرد: امروزبه مناسبت دهه کرامت در منطقه 9 اصفهان مجموعه ورزشی نور که به صورت ویژه بازسازی و تجهیز شده است را در اختیار شهروندان این منطقه قرار خواهیم داد. امیدوارم جوانان و مردم منطقه 9 از این مجموعه ورزشی که بعد از چند سال بازسازی شده است به خوبی استفاده کنند. 

وی ادامه داد: همچنین در این منطقه عملیات اجرایی احداث خیابانی حدفاصل اتوبان شهید خرازی و شهید حجازی آغاز می شود.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز