۱۵ شهریورماه، پایان مهلت ارسال مقالات

کنفرانس ملی خلأ ایران در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۸:۴۸
کد خبر: ۸۷۴۲۹۱
کنفرانس ملی خلأ ایران در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود
دبیر اجرایی نهمین کنفرانس ملی خلأ ایران گفت:این رویداد علمی در تاریخ های ۶ و ۷ آذرماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان ، مهدی رنجبر،  با اعلام این خبر ۱۵ شهریورماه سال جاری را پایان مهلت ارسال مقالات به نهمین کنفرانس ملی خلأ ایران اعلام کرد وادامه داد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت کنفرانس به نشانی www.vsi.ir/vac 9 مراجعه کنند.

دبیر اجرایی نهمین کنفرانس ملی خلأ ایران ادامه داد: این کنفرانس در راستای ترویج و توسعه دانش و فناوری‌های مرتبط با خلأ برگزاری می‌شود و هم‌زمان با آن کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه تخصصی این حوزه نیز برقرار خواهد بود.

وی افزود: ساخت مواد در ابعاد کوچک تحت خلأ، کاربردهای خلأ در سامانه‌های شبیه‌ساز فضا، کاربردهای خلأ در فناوری سلول‌های خورشیدی، کریستالیزاسیون و انجماد جهت‌دار تحت خلأ و فرایندهای لایه نشانی تحت خلأ ( MBE, PLD, PVD, CVD )، ازجمله محورهای اصلی این کنفرانس است.
 
عضو هیئت‌علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به دیگر محورهای نهمین کنفرانس ملی خلأ ایران، تصریح کرد: ادوات، تجهیزات و سامانه‌های مرتبط با فناوری خلأ، ساخت ادوات و قطعات میکرو / نانو الکترونیک و سایر موضوعات مرتبط با علوم و فناوری خلأ، محورهای دیگر این رویداد علمی است.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز