رییس سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد؛

سازمان برنامه و بودجه ۲۰۰ نیرو در استان ها استخدام می کند

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۱:۴۱
کد خبر: ۸۸۳۴۴۱
سازمان برنامه و بودجه ۲۰۰ نیرو در استان ها استخدام می کند
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور از استخدام حدود ۲۰۰ نفر در سازمان برنامه و بودجه کشور و در زیر مجموعه استان ها خبر داد و گفت: این نیروها در استان ها به کار گرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنادر اصفهان، جمشید انصاری در نشست با مدیران و کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان اظهار داشت: در تلاش هستیم که میزان پرداختی با عناوین مختلف را در حکم پایه کارمندان بیاوریم تا از این طریق وضعیت پرداختی ها را سر و سامان بدهیم.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی در کشور نگاه منابع و بودجه محور مدیران است، تصریح کرد: باید این نگاه به بهسازی نظام مدیریتی تغییر کند زیرا بر مبنای این نگاه چنانچه منابع مالی و بودجه نیز وجود نداشته باشد کارها بر اساس ساختار مدیریت درست پیش خواهد رفت.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور اضافه کرد: نظام های مدیریت و بهسازی شده، منبع زاینده برای توسعه کشور به شمار می رود و در این راستا باید با همپوشانی و یکپارچه سازی در توسعه کشور گام برداریم.

انصاری تصریح کرد: نگاه برخی وزیران تنها نگاه بخشی به حوزه خود است و توجه کمتری به همپوشانی و یکپارچگی در فعالیت ها دارند و همچنین نداشتن اشراف برخی مدیران به قانون و حوزه کاری خود باعث هدر رفت زمان و منابع می‌شود و بی شک این آموزش وظیفه ذاتی سازمان برنامه و بودجه است و باید بیش از گذشته جدی گرفته شود.

رییس سازمان اداری و استخدامی اظهارداشت: برخی نگاه ها به ما، تنها نگاه گرفتن پول و اخذ مجوزهای استخدامی است، باید این دیدگاه تغییر کند زیرا سازمان متولی برنامه‌ ریزی و ارائه راهکارهای راهبردی برای توسعه و پیشرفت در کشور است.

انصاری افزود: راهبرد توسعه کشور باید با همکاری استانداری ها شکل گیرد و در این راستا باید هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

وی به اهمیت شکل گیری کانون های ارزیابی در سازمان مدیریت و برنامه بودجه تاکید کرد و گفت : بر این اساس تشکل های مردمی باید بر رعایت حقوق شهروندی برای رفع مشکلات نظام اداری شکل گیرد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: هیچ تشکلی در کشور در حوزه حقوق شهروندی مرتبط با نظام اداری وجود ندارد، باید آنها را شکل دهیم و ضمانت اجرایی نیز خود قانون در این راستاست.

وی با تاکید بر تغییر چارت سازمانی در سازمان برنامه بودجه ادامه داد: پیشنهاد این موضوع ارائه شده است و در سطح استان‌ها نیز پیشنهادهایی داده‌ایم.

انصاری از جذب حدود ۲۰۰ نفر در سازمان برنامه و بودجه کشور و در زیر مجموعه استان ها خبر داد و گفت: این نیروها در استان ها به کار گرفته می شود.

 

 

 

نظر شما