فرماندار اصفهان اعلام کرد؛

استقرار دو فرمانداری جدید در شرق اصفهان/۴۴ درصد انتخابات استان برعهده اصفهان است

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۲:۲۵:۵۰
کد خبر: ۸۸۳۴۶۵
استقرار دو فرمانداری جدید در شرق اصفهان/۴۴ درصد انتخابات استان برعهده اصفهان است
فرماندار اصفهان گفت: اقدامات مقتضی پیرامون استقرار دو فرمانداری در شرق اصفهان انجام شده که انشاء ا... در آینده نتایج قطعی آن مشخص و اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،حسین سیستانی با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم در سال جاری، اظهار داشت: ۴۴ درصد انتخابات استان برعهده شهرستان اصفهان است که این امر مستلزم برنامه ریزی، پشتیبانی و تدارکات ویژه بوده و انشاء ا... شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهیم بود.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: شهرستان اصفهان به جهات مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نیازمند سرمایه گذاری جدی است که امیدواریم در سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان «سال رونق تولید» نامگذاری شده است، شاهد تحولات چشمگیری در این عرصه ها باشیم.

وی با تأکید بر اینکه ما باید در جهت افزایش روحیه نشاط و امیدآفرینی در جامعه تلاش کنیم، عنوان کرد: باتوجه به رونق کشاورزی در شرق اصفهان و کاهش نرخ بیکاری در این منطقه، رسانه ها باید نسبت به بازتاب و انعکاس اخبار مثبت، در جهت ارتقاء شادی و نشاط بین مردم، اقدام نمایند.

سیستانی بر لزوم اشتغال و درآمد پایدار مردم شرق اصفهان، تأکید کرد و افزود: باتوجه به ویژگی های فرهنگی و اجتماعی مردم شرق اصفهان، مطالعات و اقدامات لازم جهت ترویج مشاغل خانگی و اشتغال پایدار در این منطقه در حال انجام است.

وی در ارتباط با وضعیت زیرساخت های ورزشی و اجتماعی تصریح کرد: رویکرد ما در این خصوص برپایه افزایش اعتبارات بوده اما صرفا با تکیه بر منابع دولتی نمی توان همه امور را به سرانجام رساند.

فرماندار اصفهان مقوله گردشگری را یکی از موضوعات جدی اقتصادی و اجتماعی دانست و اذعان داشت: موضوع گردشگری، استفاده از ظرفیت های آن و بوم گردی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند زمینه را برای اشتغال زایی در شرق اصفهان فراهم سازد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز