نائب رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان:

نرخ بیکاری در اصفهان به میانگین کشور رسید

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۱۱:۴۷:۲۰
کد خبر: ۸۸۴۱۵۷
نرخ بیکاری در اصفهان به میانگین کشور رسید
نائب رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان گفت: در شرایطی که نرخ بیکاری استان ۲ ونیم درصد از میانگین کشوری بیشتر بود، اتاق بازرگانی کمک کرده است که محیط کسب و کار بهبود پیدا کند و در بهار ۹۸ میزان بیکاری در اصفهان به میانگین کشور رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،بهرام سبحانی در نخستین نشست خبری دوره نهم اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان اظهار کرد: ما در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و با همراهی کسب و کار های اقتصادی، ایران می تواند از این جنگ نابرابر و تحریم ناعادلانه پیروز شود.

وی ادامه داد: دوره نهم اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان سعی کرده با نگاه جدید مسائل و مشکلات کسب و کار را رفع کند

نائب رئیس اتاق بازرگانی ،صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان ادامه داد: درآمد اتاق بازرگانی بین اتاق بازرگانی ایران و هیئت نمایندگان استان اصفهان تقسیم می شود و  در آمدی که به استان اصفهان میرسد صرف توسعه و بهبود کسب و کار خواهد شد.

وی با اشاره به رسالت اتاق بازرگانی، گفت: تمامی مباحث اقتصادی از رسالت های اتاق بازرگانی به شمار می رود و تا کنون کمیته کارشناسی ۲۶ جلسه تشکیل داده است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان با اشاره به کاهش نرخ بیکاری، اظهار کرد: در شرایطی که نرخ بیکاری استان ۲ ونیم درصد از میانگین کشوری بیشتر بود، اتاق بازرگانی کمک کرده است که محیط کسب و کار بهبود پیدا کند و در بهار ۹۸ بیکاری در اصفهان به میانگین کشور رسید.

در ادامه این نشست فرشته امینی عضو هیئت رئیسه اتاق بازرگانی استان اصفهان با اشاره به تعداد جلسات برگزار شده  در دوره نهم اتاق بازرگانی، گفت: تا کنون تعداد ۱۰ جلسه مصوباتی، ۱۵ جلسه کمیسیون، ۲۲ جلسه کارگروه،  ۴ جلسه شورای گفت و گو و 8 همایش در دوره نهم اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز