در نشست مشترک شهردار اصفهان ومعاون استاندار سن پترزبورگ مطرح شد؛

تفاهم نامه مشترک اصفهان،سن پترزبورگ تدوین می شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۱۳:۳۱:۱۷
کد خبر: ۸۸۴۷۰۶
تفاهم نامه مشترک اصفهان،سن پترزبورگ تدوین می شود
شهردار اصفهان که به منظور شرکت در بیستمین سالگرد خواهرخواندگی شهرهای اصفهان و سن‌پترزبورگ، به کشور روسیه سفر کرده است، با بوندارنکوف، معاون استاندار سن پترزبورگ دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،قدرت الله نوروزی در این نشست بسته پیشنهادی شهرداری اصفهان را در محورهایی چون اقتصاد، گردشگری، فناوری، همکاری های محیط زیستی و ... با هدف افزایش همکاری های متقابل بین دو شهر خواهرخوانده اصفهان و سن پترزبوگ، ارایه داد که مورد استقبال طرف مقابل قرار گرفت. 

شهردار اصفهان در این رابطه گفت: در این جلسه بر اساس توافق به عمل آمده مقرر شد، ظرف یک ماه آینده کارگروهی مشترک متشکل از کارشناسان حوزه های صنعت، سرمایه گذاری، محیط زیست، مدیریت شهری، گردشگری، فرهنگی و اجتماعی تشکیل شده و ضمن بررسی پیشنهادهای مطرح شده در بسته پیشنهادی شهرداری اصفهان، پیشنهادهای نهایی شده مورد توافق دو طرف را تدوین کرده تا این پیشنهادها ظرف دو ماه آینده در قالب تفاهم نامه ای تنظیم شده و به امضای شهردار اصفهان و استاندار سن پترزبورگ، برسد. 

وی با تأکید بر اینکه هماهنگی های لازم با استاندار اصفهان نیز صورت خواهد گرفت، افزود: خوشبختانه پیشنهادهای تیم مدیریت شهری اصفهان مورد استقبال طرف مقابل قرار گرفت و پیش بینی می شود از دل این تفاهم نامه و موارد مطرح شده، اتفاقات خوبی برای اصفهان را شاهد باشیم. 

نوروزی افزود: از طریق این بسته پیشنهادی، همکاری متقابل بین دو شهر در محورهای مختلف اتفاق خواهد افتاد و روابط خواهرخواندگی اصفهان و سن پترزبورگ که در بیستمین سال خود قرار دارد، شکل اجرایی، کاربردی تر و محسوس تری به خود خواهد گرفت.

وی درپایان تصریح کرد: بسته پیشنهادی ظرف دو ماه آینده بررسی و کارشناسی می شود، در هر دو شهر، مراحل قانونی لازم را طی می کند و در نهایت در سفر هیأتی از سن پترزبورگ به اصفهان به امضا می رسد.

 

نظر شما