تجمع مردم در آتش سوزی کارخانه ریسندگی، باعث راه بندان خودروی امدادگران شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۱۱:۱۹:۴۸
کد خبر: ۸۹۲۵۴۷
تجمع مردم در آتش سوزی کارخانه ریسندگی، باعث راه بندان خودروی امدادگران شد
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به تجمع مردم در آتش سوزی گسترده شب گذشته کارخانه ریسندگی خیابان مشتاق گفت: هرچند رسیدن آتش نشانان به محل حادثه در کمترین زمان ممکن صورت گرفت اما متاسفانه تجمع مردم و خودروها برای تماشای حادثه سبب بروز راهبندان برای خودروهای امدادی شده بود.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،کاوه آهنگران گفت:این حادثه ساعت ۲۰ و ۵۲ دقیقه شب گذشته در کارخانه قدیمی ریسندگی و بافتدگی جنب باغ گل‌ها اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد:این حریق گسترده در کارخانه قدیمی ریسندگی و بافندگی جنب باغ گل‌ها  با حضور آتش نشانان ۸ ایستگاه شهر اصفهان وبدون خسارت جانی مهار شد.در این حریق به ساختمان قدیمی این کارخانه و نیز سه دستگاه سواری پارک شده در محوطه کارخانه آسیب وارد شد.

آهنگران در ادامه با اشاره به اینکه تجمع مردم کارعملیات آتش نشانی را پیچیده کرد،افزود:هرچند رسیدن آتش نشانان به محل حادثه در کمترین زمان ممکن صورت گرفت اما متاسفانه تجمع مردم و خودروها برای تماشای حادثه سبب بروز راهبندان برای خودروهای امدادی شده بود.

وی در پایان یادآور شد:از شهروندان تقاضا داریم در زمان بروز حادثه راه را برای خودروهای امدادی حریق باز کرده و جزئیات حوادث را از طریق رسانه ها پیگیری کنند.

فرهاد کاوه آهنگران افزود: این کارخانه انبار ضایعات شده بود و تعدادی سیلندر گاز پیک نیک و سه خودرو در آن نگهداری می شد .انفجار سیلندرها موجب گسترش آتش سوزی در این محل شده بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز