سارقان ۴۱ منزل در شاهین شهر دستگیر شدند

۱۳۹۸/۰۶/۲۱ - ۱۵:۴۵:۲۴
کد خبر: ۸۹۶۹۰۶
سارقان ۴۱ منزل در شاهین شهر دستگیر شدند
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اعضای یک باند سه نفره سارق منزل با کشف ۲۵ میلیارد ریال اموال مسروقه از آنان در شاهین شهر دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان،مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهرستان شاهین شهر کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی به صورت ویژه وارد عمل شدند.کارآگاهان متخصص پلیس آگاهی پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی و خاص موفق شدند سه سارق را که غیر بومی بودند شناسایی و پس از هماهنگی های لازم دستگیر کنند.

وی ادامه داد: در بازجویی های تخصصی به عمل آمده مشخص شد این سارقان ۲۵ میلیارد ریال اموال از ۴۱ منزل در شاهین شهر سرقت کرده اند.

معصوم بیگی خاطر نشان کرد: این سارقان منازل خالی از سکنه را شناسایی می‌کردند و پس از اطمینان از خالی بودن منزل با تخریب درب های ورودی وارد منزل می شدند و اموال باارزش مانند طلا، لپ تاپ، فرش‌های گران قیمت و وجوه نقد را سرقت می کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان درپایان گفت:بازگرداندن اموال مسروقه به مالکان در اولویت کاری پلیس است و به شهروندان توصیه می کنیم حتی الامکان اموال با ارزش را در منزل نگهداری نکنید و به صندوق امانات بانک ها بسپارید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز