تولید نسل جدید سنگ‌های ضدضربه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ - ۱۱:۰۴:۱۷
کد خبر: ۸۹۹۵۴۱
تولید نسل جدید سنگ‌های ضدضربه در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان
شرکت سبک بتن پرتیکان موفق به تولید سنگ‌های مهندسی ضدخش و ضدضربه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، شرکت سبک بتن پرتیکان از واحدهای مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به تولید سنگ‌های مهندسی ضدخش و ضدضربه (کامپواستون) شده است.

این سنگ‌های مهندسی شده، نسل بعدی کوارتز و کورین هستند که به صورت انحصاری از تولیدات مجموعه سبک بتن پرتیکان به حساب می‌آیند و قابلیت تولید در ابعاد ۱.۵*۳ را دارند.

کامپواستون، جدیدترین نسل سنگ‌های مهندسی شده است و تولید انحصاری این محصول در شرکت پرتیکان با قابلیت‌های متعدد، تحولی عظیم در صنعت سنگ ایجاد کرده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این سنگ می‌توان به مقاومت در برابر ضربات شدید و سنگین، مقاومت در مقابل هرگونه خط و خش و تنوع در طرح و رنگ اشاره کرد.

کفپوش و سنگ‌فرش‌های پلیمری برای استفاده در فضای بیرونی ساختمان و محیط‌های شهری، جدول پلیمری رنگی، انواع سنگ‌نما برای استفاده در دکوراسیون داخلی و نما و همچنین سنگ نماهای آنتی استاتیک برای پروژه‌های شیمیایی خاص از جمله محصولات کامپواستون مذکور است.

سبک بتن پارتیکان در سال ۱۳۹۱ پس از استقرار در شهرک علمی و تحقیقاتی و عضویت در انجمن سنگ ایران، شکل گرفت. تولید محصول زیبا، با کیفیت برتر و قابل رقابت با نمونه‌های خارجی و تکنولوژی نوین از اهداف اصلی پارتیکان است. این شرکت فلسفه وجودی خود را تولید سنگ‌های مصنوعی نفیس، نوین، با قیمتی مقرون به‌صرفه و بدون معایب محصولات سنتی قرار داده است.

 

نظر شما