مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

۷۹۴اثر به جشنواره مطبوعات رسید/جشنواره مطبوعات باید در خور شان اصحاب رسانه باشد

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۲:۲۷:۴۵
کد خبر: ۹۰۹۸۰۸
۷۹۴اثر به جشنواره مطبوعات رسید/جشنواره مطبوعات باید در خور شان اصحاب رسانه باشد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت:یازدهمین جشنواره مطبوعات مکتوب و الکترونیک استان اصفهان باید با کیفیت مطلوب و در خور شان اصحاب رسانه استان برگزار شود.
 
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری در شورای سیاست گذاری یازدهمین جشنواره مطبوعات مکتوب و الکترونیک استان اصفهان گفت: برگزاری جشنواره روحیه کار گروهی را افزایش می‌دهد و البته اگر کار گروهی برای رضای خدا وخدمت به مردم باشد بدون شک اثرگذاری بیشتری خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه از تضارب آرا استقبال می‌کنیم، تصریح کرد: در اینگونه جلسات هم‌فکری اعضا سبب ایجاد اتفاقات جدید می‌شود و البته لازم است گفتگوها و تعاملات بیشتری اعضای  ستاد جشنواره با یکدیگر داشته باشند.

وی با اشاره به لزوم برگزاری یازدهمین جشنواره مطبوعات مکتوب و الکترونیک استان اصفهان با کیفیت مطلوب و در خور شان اصحاب رسانه استان بر لزوم بررسی و آسیب شناسی این جشنواره بعد از اتمام آن تاکید کرد.

 انصاری تصریح کرد:آثاررسیده به یازدهمین جشنواره مطبوعات مکتوب و الکترونیک استان اصفهان شامل ۷۹۴ اثر بوده که در بخش حرفه ای  ۴۶۱ اثر در بخش ویژه ۶۶ اثر و در بخش موضوعی۲۲۶ اثر و در بخش جنبی۴۱ اثر می باشد و این جوایز در بخش حرفه ای نفر اول تا سوم در ۹رشته خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، عکس، صفحه آرائی، طنزمکتوب، طنز، مقاله و سرمقاله است.

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز