قلعه‌نویی:بازی سختی با گل گهر داشتیم

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۰۷:۴۲:۲۵
کد خبر: ۹۱۴۶۳۱
قلعه‌نویی:بازی سختی با گل گهر داشتیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:خدا را شکر می‌کنم که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و این برای ما خیلی خوب بود.
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان بعد از بازی مقابل گل‌گهر در نشست خبری گفت: بازی سختی بود و من شبهای بازی معمولا دغدغه دارم. امیدوارم گل‌گهر زودتر با آمدن استاد جلالی پیشرفت کند. این تیم با 4 روز تمرین به این صورت بود با چند هفته تمرین ببینید چه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ما خیلی خوب به گل رسیدیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. البته دقایقی از بازی وقتی بازیکنان ما توپ را لو دادند فشار گل‌گهر بیشتر شد که یک مورد خطرناک هم توسط بایرامی داشتند و توپ به بیرون رفت. بقیه موارد را هم لایه‌های دفاعی ما خوب عمل کردند.

قلعه نویی گفت:هافبک‌های ما توپ‌های زیادی را لو دادند اما خدا را شکر می‌کنم که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و این برای ما خیلی خوب بود.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: این بازی خیلی سخت بود حتی تیم‌های بزرگ دنیا مثل بارسا و رئال ممکن است مقابل تیم‌های دسته پایین‌تر ببازند. 4 بازیکن ملی‌پوش، یک بازیکن امید و 2 بازیکن در رده جوانان داشتیم، تا برگردیم زمان لازم است.

قلعه‌نویی با اشاره به عملکرد خوب گل‌گهر، خاطرنشان کرد: گل‌گهر تیم دست و پا بسته‌ای نیست.باید به گل‌گهر احترام بگذاریم. فکر می‌کنم بقیه تیم‌ها مقابل گل‌گهر به سختی بیفتند.

وی درخصوص قضاوت جواد رحیم‌زاده، داور مسابقه بیان کرد: داوری خیلی خوب بود. هر چند او تذکری به ما داد، اما در صحنه‌هایی که برخی شیطنت می‌کردند، با عدالت قضاوت کرد.

 

 

نظر شما