رییس ستاد انتخابات استان اصفهان:

احزاب مشارکت مردمی در انتخابات مجلس را افزایش می دهند

۱۳۹۸/۰۷/۳۰ - ۱۲:۲۴:۰۸
کد خبر: ۹۱۴۸۸۹
احزاب مشارکت مردمی در انتخابات مجلس را افزایش می دهند
رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت:انتخابات گذشته به صورت کامل و در تمامی حوزه ها، آسیب شناسی می شود تا راه های تقویت مشارکت و نشاط اجتماعی احصا و به مرحله اجرا گذاشته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، حیدر قاسمی در جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان اظهارداشت: احزاب و تشکل های سیاسی  با برگزاری همایش ها و گردهمایی ها مشارکت و حضور مردم در انتخابات را افزایش می دهند.دست اندرکاران در انتخابات باید اهتمام جدی بر ارتباط بیشتر با مردم را داشته باشند و شرایط لازم را برای برگزاری انتخابات پرشور تسهیل نمایند.

وی ادامه داد: هیچ فضیلتی بالاتر و ارزشمند تر از آگاهی نیست و هیچ گناهی بالاتر از جهل نمی باشد به همین دلیل مسئولان باید بر کارها تسلط و اشراف داشته باشند و واقعیات و شرایط جامعه را درک کنند.

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان عنوان کرد: کمیته های ستاد انتخابات به صورت مستقیم در شهرستان ها حضور جدی یافته و از نزدیک مشکلات احتمالی را رصد خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: انتخابات گذشته به صورت کامل و در تمامی حوزه ها، آسیب شناسی می شود تا راه های تقویت مشارکت و نشاط اجتماعی احصا و به مرحله اجرا گذاشته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز