قرض الحسنه مهر اصفهان پیشتاز طرح هر کارمند یک حامی شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۱:۵۳:۳۸
کد خبر: ۹۲۲۳۱۵
قرض الحسنه مهر اصفهان پیشتاز طرح هر کارمند یک حامی شد
کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان با مشارکت در طرح هر کارمند یک حامی به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد اصفهان می‌پیوندند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان در دیدار با رضا اسفندیاری، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان با اشاره به طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین، عنوان کرد: برای افزایش تعداد حامیان در این طرح برنامه‌های مختلفی از سوی این نهاد اجرا می‌شود که در یکی از جدیدترین آنها با مراجعه به ادارات و ارائه اطلاعات فرزندان یتیم و نیازمند از کارکنان و کارمندان آنها برای مشارکت در این طرح دعوت می‌شود.

محمدرضامتین پور افزود: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان اصفهان نیز برای حضور فعالان حوزه اکرام ایتام و فرزندان محسنین در شعب این بانک و جذب حامی از میان کارکنان آن در  طرح هر کارمند یک حامی پیشقدم شد.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تعامل برای کمک به جامعه تحت حمایت این نهاد، گفت: ساختار سپرده گذاری و پرداخت وام قرض الحسنه یکی از ظرفیت‌هایی است که می‌توان در همه سیستم بانکی از آن برای بهبود وضعیت مددجویان و نیازمندان استفاده کرد.

متین پور بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان را از پیشگامان استفاده از این ظرفیت اعلام کرد و افزود: این بانک با افتتاح حسابی ویژه و سپرده گیری از خیران و نیکوکاران به نیازمندان و بیماران صعب العلاج معرفی شده از طرف کمیته امداد استان اصفهان وام قرض الحسنه پرداخت می‌کند.

وی میزان و تعداد وام‌های پرداختی از طرف این بانک به بیماران نیازمند را به میزان مشارکت خیران و نیکوکاران وابسته دانست و گفت: مبلغ اولیه افتتاح این حساب ویژه توسط کارکنان شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان تأمین شده است و انشاالله با مشارکت مردم نیکوکار دیار نصف جهان این ساز و کار حمایتی از اثر گذاری بالایی برخوردار خواهد شد

 

نظر شما