برنامه سینماهای اصفهان/ مطرب به گیشه جان داد

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۹:۴۶:۳۰
کد خبر: ۹۲۲۷۴۶
برنامه سینماهای اصفهان/ مطرب به گیشه جان داد
برنامه سیماهای اصفهان را با اضافه شدن چند فیلم پرمخاطب «مطرب»و«هزارتو» وانیمیشن «بنیامین»در ادامه در خبرگزاری برنا اصفهان می خوانید:

سینما پردیس چهارباغ

در پردیس سینمایی چهارباغ فیلم‌های «هزارتو»، «منطقه پروازممنوع»، «تورنادو»، «بنیامین»، «چشم و گوش بسته»، «سمفونی نهم» و «مطرب» اکران می‌شوند؛ این فیلم‌ها در ژانرهای مختلف کمدی و اجتماعی ساخته‌شده‌اند، ساعت شروع هر یک از این فیلم‌ها از ساعت ۱۰ خواهد بود و تا ساعت ۲۲:۳۰ ادامه خواهد داشت.

پردیس سینمایی سیتی سنتر

پردیس سینمایی سیتی سنتر = «تورنادو»، «مطرب»، «چشم و گوش بسته»، «سمفونی نهم»، «ماجرای نیمروز ۲»، «بنیامین»، «هزارتو»، «کلوپ همسران»، «مسخره‌باز»، «درخونگاه»را از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰ برروی پرده دارد.

سینما ساحل

  پردیس سینما ساحل علاوه بر فیلم‌های «مطرب»، «ایکس لارج» و «منطقه پروازممنوع»، «سمفونی نهم»، «چشم و گوش بسته»، «بنیامین»، «تورنادو» که با پردیس چهارباغ مشترک است، فیلم‌های «هزارتو»، «مسخره‌باز»، «درخونگاه»، «سال دوم دانشکده من»، «ماجرای نیمروز ۲» را از ساعت ۱۰ الی ۲۳ بر روی اکران دارد.

سینما سپاهان

فیلم های «هزارتو»، «چشم و گوش بسته»، «مطرب»، «ماجرای نیمروز ۲» و «منطقه پرواز ممنوع» بر روی پرده سینما سپاهان درحال اکران است.همچنین در این هفته سینما سپاهان نیز فیلم‌های «چشم و گوش بسته»، «مطرب»، «ماجرای نیمروز ۲» و «منطقه پروازممنوع» را از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۳ اکران می‌کند.

 

 

 

نظر شما