معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد؛

جان باختن ۱۰نفر در اصفهان براثر ابتلا به آنفلوآنزا

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۱:۳۱
کد خبر: ۹۳۰۶۱۹
جان باختن ۱۰نفر در اصفهان براثر ابتلا به آنفلوآنزا
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:تاکنون ۸۶۸ بیمار مشکوک به آنفلوآنزای نوع A در اصفهان بستری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،کمال حیدری با بیان اینکه تاکنون ۸۶۸ بیمار مشکوک به آنفلوآنزای نوع A در اصفهان بستری است، گفت: ابتلا به آنفلوآنزا در ۶۸ بیمار قطعی شده و تاکنون ۱۰ نفر در این زمینه جان باخته‌اند.

وی ادامه داد: چنانچه آنفلوآنزا یا هر بیماری که تهدید کننده سلامت شهروندان باشد اتفاق بیافتد همه تمهیدات و اقدامات لازم اندیشیده می‌شود چرا که سلامت مردم جامعه خط قرمز ما است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه بر اساس پروتکل‌های تعریف شده چنانچه پنج درصد از دانش آموزان کلاسی مبتلا به بیماری واگیردار باشند، باید کلاس تعطیل شود تا از واگیر بیماری به دیگر دانش آموزان جلوگیری شود، افزود: باید توجه داشت که ما ابایی از تعطیلی مدارس به دلیل بیماری نداریم و چنانچه قرار باشد این اتفاق بیافتد شفاف با مردم صحبت خواهیم کرد.

وی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت شیوع آنفلوآنزا در استان اصفهان اظهار کرد: تاکنون ۸۶۸ بیمار مشکوک به آنفلوآنزای نوع A در اصفهان بستری است، ابتلا به آنفلوآنزانوع A در ۶۸ بیمار قطعی شده و تاکنون ۱۰ نفر در این زمینه جان باخته‌اند.  

حیدری با بیان اینکه در سال جاری شیوع ویروس آنفلوآنزا وسیع‌تر از سال‌های گذشته است، افزود: از این رو همه شهروندان درخواست داریم نسبت به سلامت خود توجه داشته و موارد بهداشتی از جمله رعایت بهداشت فردی را در دستور کار خود قرار دهند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز