اجرای نمایش «برای خرید که نباید پول داد» از ۱۳ آذر

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۱:۰۲:۵۴
کد خبر: ۹۳۰۸۹۷
اجرای نمایش «برای خرید که نباید پول داد» از ۱۳ آذر
مراسم رونمایی از پوستر نمایش «برای خرید که نباید پول داد» با حضور تعدادی از بازیگران و کارگردانان تئاتر اصفهان و اهالی فرهنگ و هنر شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، معین الدین عشاقی در این مراسم با بیان اینکه چهار سال پیش همین نمایش با کارگردانی اسماعیل موحدی و بازیگری من به صحنه برده شد، گفت: اما اینبار «برای خرید که نباید پول داد» را من کارگردانی و اسماعیل موحدی بازیگری می‌کند. به نظر من یکی از لذت‌های تئاتر این است که یک نمایش را از دیدگاه‌ کارگردان‌های مختلف ببینیم. وی همچنین تاکید کرد: من در این نمایش سعی کردم از دریچه بسیار متفاوت به نمایشنامه نگاه کنم و طراحی آن نیز با نمایش قبلی متفاوت است. 

کارگردان نمایش «برای خرید که نباید پول داد» همچنین از لزوم کار تیمی در تئاتر سخن گفت و اظهار داشت: به نظر من تئاتر بدون کار تیمی بی معنا است. هر کسی که در تئاتر به صورت حرفه‌ای عمل می‌کند، یا باید عضو گروهی باشد یا خودش گروهی تاسیس کند. وی همچنین ادامه داد: من نیز به عنوان کسی که بیش از دو دهه است در ای حوزه فعالیت می‌کنم، از سالها قبل عضو گروه تئاتر جلفا بوده‌ام. گروهی که اسماعیل موحدی، امیر صفایی پور و من موسسان آن بودیم و اکنون این گروه جایگاه خود را پیدا کرده است.

عشاقی همچنین درباره بازیگران این نمایش نیز گفت: تعدادی بازیگر جوان که برای نخستین بار روی صحنه می‌آیند نیز به عنوان بازیگران فرعی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند و خوشحالم که این اتفاق می‌افتد. چراکه یکی از اهداف من همیشه به روی صحنه آوردن بازیگران جدید بوده است.

نمایش «برای خرید که نباید پول داد» از از 13 آذر لغایت 9 دی ماه هر شب ساعت 19 در سالن اصلی مجموعه فرشچیان روی صحنه می‌رود. بازیگران این نمایش عبارتند از: اسماعیل موحدی، شهاب غزالی، شمیلا تابش، ستایش سراییان و معین الدین عشاقی به عنوان بازیگران اصلی و همچنین حدیث اکبری، شهروز پدرام، میلاد ترابی، زهرا حیدری، ایمان رئیسی، پارسا فردموسوی، مجید قاسمی، مریم قاضی عسگر، پیوند قریشی، مرجان مرادی، شهلا منصوری، فریده نداف فر و علی همدانی به عنوان دیگر بازیگران ایفای نقش می‌کنند.

 

 

نظر شما