استاندار اصفهان:

دسترسی به آمار و ارقام برای نخبگان باید مجاز باشد /تشکیل کمیته مشاوران نخبه استاندار

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۰:۵۰:۲۲
کد خبر: ۹۳۱۸۸۹
دسترسی به آمار و ارقام برای نخبگان باید مجاز باشد /تشکیل کمیته مشاوران نخبه استاندار
استاندار اصفهان گفت:دسترسی به آمار و ارقام برای نخبگان باید مجاز باشد و در این راستا باید با این قشر جامعه بخوبی همکاری کرد و از نظرات تخصصی و کارشناسی آنان برای پیشبُرد امور بهره برد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی در نشست هم‌اندیشی با نخبگان و استعدادهای برتر استان اظهار داشت:نخبگان واقعی قادرند از هیچ چیز، همه چیز بسازند و کارهای بزرگ انجام دهند.البته لازمه این امر، هدفمندبودن و برنامه‌ریزی درست و منطقی است و همواره باید این نکته را مد نظر قرار داد.

وی با بیان‌اینکه نخبه بودن یک موهبت الهی، والا و با ارزش است، خاطرنشان کرد: استعداد برتر را می‌توان یک سرمایه بی‌بدیل انسانی برشمرد که البته مسوولیت‌هایی را نیز برای فرد ایجاد می‌کند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه گسترش و بهبود علم، فناوری، هنر، ادبیات، مدیریت و فرهنگ می‌تواند با مشارکت هرچه بیشتر مستعدین برتر و نخبگان میسر شود، خاطرنشان کرد: این افراد باید در هر کجای جامعه منشا اثر باشند و توانایی‌های خود را برای پیشرفت کشور ارائه کنند.

وی با اشاره به ضرورت هرچه بیشتر همکاری مدیران و مسوولان با جمعیت نخبگان اصفهان تصریح کرد: دسترسی به آمار و ارقام برای نخبگان باید مجاز باشد و در این راستا باید با این قشر جامعه بخوبی همکاری کرد و از نظرات تخصصی و کارشناسی آنان برای پیشبُرد امور بهره برد.

رضایی اضافه کرد: برای ارتباط هرچه بیشتر با نخبگان، کمیته‌ای با همکاری مشاوران جوان خود تشکیل خواهیم داد و سپس رابطان متشکل از جامعه نخبگان و مستعدین برتر می‌توانند در جلسات مختلف حضور پیدا کند و دیدگاه‌های اعضای زیر مجموعه خودشان را مطرح کنند.

استاندار اصفهان، وجود منطقه ویژه علی علمی و فناوری در اصفهان را نکته‌ای مثبت و سازنده برشمرد و افزود: وجود مجموعه‌های دانش‌بنیان متعدد در استان از مزایای این خطه محسوب می‌شود.

وی با تاکید براینکه هرگونه استخدام باید بر اساس قانون و مجوز انجام گیرد، ادامه داد: سازوکار ارتباط و بکارگیری نخبگان باید در بدنه اجرایی کشور مشخص شود و در این راستا قوانین و ضوابط نیز باید به ما اجازه دهد تا بتوانیم استخدام‌های انجام دهیم، بنابراین پیشنهاد می‌شود از سوی جامعه نخبگان با سازمان اداری و استخدامی کشور رایزنی لازم صورت بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز