آیت الله سید ابراهیم رئیسی:

مساله ما اجرای عدالت است/مشوق قضات شجاع برای برخود با مفاسد هستیم

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۹:۱۳:۳۸
کد خبر: ۹۳۲۲۰۹
مساله ما اجرای عدالت است/مشوق قضات شجاع برای برخود با مفاسد هستیم
رئیس دستگاه قضا گفت:قوه قضائیه مشوق قضات شجاع برای برخود با مفاسد است و مردم هم برای همراهی با دستگاه قضا اعلام آمادگی می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،آیت الله سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در دیدار با مردم در اصفهان  اظهار کرد:  امروز آن چه در  بیانیه گام دوم انقلاب و بیانیه رهبر معظم انقلاب بیان شد برای همه مسئولان چراغ راه است، موضوع امروز ما در قوه قضائیه اجرای عدالت  است و همگان باید در آن سهیم باشند.

وی در ادامه افزود: امروز نماینده خانواده شهیدان، دانشجویان، استاد دانشگاه، روحانی و نماینده رسانه ها مسائل را می بینند و ناظر هستند و مجموعه این مسائل حس این که در جامعه باید نسبت به دردها دردمند بود، نسبت به دغدغه هه دغدغه مند بود را منعکس می کنند.

رئیس قوه قضائیه گفت:شاخص اصفهان شهدای آن است و برخی افرادی که بعد از جبهه در جبهه ایمان قرار دارند چراغ راه برای همه هستند. هیج زمان نباید شهید و شهادت  در کشور ما کمرنگ شود.

وی تصریح کرد: امروز من به عنوان مسئول این همه اظهارنظرها  به دستگاه قضایی را پشتوانه ای عظیم می دانم که مشوق قضات شجاع برای برخود با مفاسد است و مردم هم برای همراهی با دستگاه قضا  اعلام آمادگی می کنند.

رئیسی در پایان گفت:حضور مردم، توطئه ایجاد ناامنی در کشور توسط بدخواهان و دشمنان را نقش بر آب کرد وکسانی که ایجاد نا امنی کرده و دل زن و بچه مردم را لرزاندند و به اموال عمومی خسارت زدند و شرارت کردند از طریق قانون با همه آن ها برخورد خواهد شد و  به مجازات خواهند رسید.

مطالبات جمعی از نمایندگان مردم در دیدار با رئیسی

 نماینده دانشجویان استان اصفهان  در این دیدار  خواستار تحقق عدالت اجتماعی شدو اظهار کرد: سرمایه اجتماعی طی چهار دهه اخیر به حداقل سطح خود رسیده و باید در این زمینه به صورت جدی ورود کرد.تکریم ارباب رجوع، برخورد جدی با کارمندان و قضات متخلف، وجود سامانه بازخورد از رفتار کارمندان و قضات از دیگر موارد مطرح شده توسط نماینده دانشجویان بود.

همچنین  نماینده خانواده شهدا نیز در این دیدار خواستار بررسی پرونده های طلاق، کاهش آسیب های اجتماعی و رسیدگی به حقوق بازنشستگان شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز