رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان:

بار سنگین نخبگان در هواپیمای اوکراینی مورد غفلت قرار گرفته است

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۱:۵۵:۲۳
کد خبر: ۹۴۹۱۴۸
بار سنگین نخبگان در هواپیمای اوکراینی مورد غفلت قرار گرفته است
رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نکته‌ای که این چند روز مورد غفلت قرار گرفته ترکیب مسافرینی بود که در هواپیمای اوکراینی حضور داشتند. بار سنگین نخبگان حاضر در این هواپیما نشان داد نخبگان به هر دلیلی مهاجرت را در ذهن خود دارند و مملکتی که از نخبگان و طبقه خلاق خالی شود باید به فکر تدبیر برای این ممکلت بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، نصیر ملت در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، طی تذکری اظهار کرد: در کدام شب سیاه با کدام درد ایرانم زاده شد که اینگونه به درد مبتلا مانده است.

وی افزود: اتفاقات چند روز اخیر که از هفته گذشته در کشور شاهد آنها بوده‌ایم، مطمئنا حال همه ما را بد کرده است و شرایط سختی را برای همه ایرانیان به وجود آورده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: آنهایی که برای ایران و ایرانی دل می‌سوزانند و دل در گرو این کشور دارند باید برای رفع این فضای حاکم اقدام کنند. یاس و ناامیدی که بر فضای جامعه حاکم شده است فارغ از هرگونه قضاوت عجولانه باید رفع شود و باید برای توسعه و آبادانی این کشور همه خود را سهیم بدانیم. به دور از هرگونه نقد عجولانه باید برای حاکمیت آرامش تلاش کنیم. 

ملت خاطرنشان کرد: نکته‌ای که این چند روز مورد غفلت قرار گرفته ترکیب مسافرینی بود که در هواپیمای اوکراینی حضور داشتند. بار سنگین نخبگان حاضر در این هواپیما نشان داد نخبگان به هر دلیلی مهاجرت را در ذهن خود دارند و مملکتی که از نخبگان و طبقه خلاق خالی شود باید به فکر تدبیر برای این ممکلت بود.

 

 

نظر شما