فرماندار شاهین‌شهر و میمه:

آموزش و پرورش بزرگترین فصل مشترک ملت و دولت/مکلف به برگزاری و صیانت از آرای مردم هستیم

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۰:۳۹
کد خبر: ۹۴۹۹۸۷
آموزش و پرورش بزرگترین فصل مشترک ملت و دولت/مکلف به برگزاری و صیانت از آرای مردم هستیم
فرماندار شاهین‌شهر و میمه ضمن تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات گفت: ما مکلف به برگزاری و صیانت از آرای مردم، فارغ از هرگونه نتیجه هستیم.
 
به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، اسفندیار تاجمیری در نهمین نشست شورای آموزش و پرورش شاهین‌شهر ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت سردار سلیمانی و جمعی از هموطنان حوادث اخیر گفت: آموزش و پرورش بزرگترین فصل مشترک ملت و دولت به مفهوم کلی حاکمیت است.
فرماندار شاهین شهر و میمه با تاکید بر تقدم و تفضل امر تعلیم و تربیت در جامعه، ‌اذعان کرد: آموزش و پرورش شاهین‌شهر با توجه به موقعیت جغرافیایی و افزایش سالانه بیش از دو هزار ورودی جدید به آمار دانش آموزی شهرستان، حمایتی بیش از پیش میطلبد که به امید خدا این همکاری و همراهی در مسئولیت‌ها با وجود روزمرگی اداری ما، کمرنگ نشود.
وی همچنین با تقدیر از دبیرخانه و مدیریت آموزش و پرورش شاهین‌شهر افزود: رتبه‌ شورای آموزش و پرورش شاهین‌شهر در جایگاه  ممتاز استان قرار دارد و جا دارد به نوبه خود از مجموعه و اعضای این شورا تقدیر کنم .
تاجمیری در ادامه با حمایت از طرح فعال‌سازی کارگروه‌های شورای آموزش و پرورش گفت: بحث تصمیم‌سازی مسلماً راهگشای بسیاری از معضلات مطرح شده در شورا خواهد بود تا اعضا با بررسی تمامی جوانب تصمیم خروجی را اتخاذ کرده و در رفع مشکلات جامعه آموزش و پرورش قدم بردارند.
فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از مجموعه آموزش و پرورش شاهین‌شهر به‌خاطر کمک در برگزاری انتخابات افزود: اکثر شعبه‌های اخذ رای مراکز آموزشی هستند که همراهی و همکاری این مجموعه در تامین فضا و نیروهای انسانی انتخابات پیش رو، قابل ستایش است.
اسفندیار تاجمیری ضمن تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات گفت: ما مکلف به برگزاری و صیانت از آرای مردم، فارغ از هرگونه نتیجه هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز