مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

جامعه ورزشی اصفهان آماده کمک به سیل زدگان است

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۱:۵۰
کد خبر: ۹۵۰۸۹۲
جامعه ورزشی اصفهان آماده کمک به سیل زدگان است
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان از استقرار شبکه ملی امداد و نجات سازمان های مردم نهاد جوانان در استان برای کمک به سیل زدگان خبر داد

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،سلطان حسینی  اظهار داشت: رزشکاران و سازمان های مردم نهاد جوانان برای کمک رسانی به سیل زدگان آماده هستند، باشگاه های ورزشی، هیات های ورزشی و جامعه ورزش و جوانان استان اصفهان برای کمک به هموطنان سیل زده مثل همیشه در صحنه هستند، شبکه ملی امداد و نجات سازمان های مردم نهاد جوانان کشور با هماهنگی حوزه معاونت امورجوانان وزارت شکل گرفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به استقرار شبکه ملی امداد و نجات سازمان های مردم نهاد جوانان در استان اصفهان وبسیج  ظرفیت سازمان های مردم نهاد متخصص و علاقمند کشور برای حضور با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: در پیام رهبر معظم انقلاب هم به کمک های مردمی اشاره شده است که سازمان های مردم نهاد جوانان نقش مهمی در این زمینه می توانند ایفا  کنند.

وی افزود: با تاکید و دستور دکتر سلطانی فر، روسای ادارات ورزش و جوانان به همراه هیات های ورزشی استان و سمن ها در حالت آماده باش برای اجرای تمامی اقدامات پیش بینی شده هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ورزشکاران، سازمان بسیج ورزشکاران، هیات‌های ورزشی و سمن های جوانان استان اصفهان در حال فرآهم کردن کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به مردم سیل زده شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان هستند.

با توجه به استقبال و کمک های جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان فردا پنج شنبه ۲۶ دی ماه ساعت ۱۱:۳۰ از چهار راه تختی اصفهان این کمک ها ارسال می گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز