آمادگی آتش نشانی اصفهان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۲۰:۱۱:۱۷
کد خبر: ۹۶۲۹۰۴
آمادگی آتش نشانی اصفهان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان از استقرار ۱۲ اکیپ خودرویی آتش نشانی در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،حسین امیری  اظهار کرد: شهرداری اصفهان برای خدمت رسانی به راهپیمایان اقدامات قابل توجهی را به انجام رسانده تا زمینه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را فراهم کند.

وی ادامه داد: برای ایجاد سهولت تردد مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تجمع آنها در میدان امام (ره)، مترو اصفهان در روز ۲۲ بهمن به صورت رایگان به مردم خدمت رسانی می‌کند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان به آماده باش کامل پرسنل آتش نشانی اشاره کرد و گفت: استقرار ۱۲ اکیپ‌های خودرویی به همراه نیروهای اجرایی جهت تعیین تیم‌های عملیاتی در مسیرهای راهپیمایی، پیش بینی شده است.

امیری تصریح کرد: امیدوارم فردا نیز همه مردم اصفهان با حضور یکپارچه در میدان امام (ره) این روز را به نحو شایسته گرامی بدارند و با حضور وحدت آفرین خود پاسخ تمامی یاوه گوی های دشمنان را بدهند.

وی اظهار کرد: پیش از برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن بازدیدهای لازم از مسیرهای راهپیمایی جهت تأمین ایمنی مسیرها توسط این سازمان صورت خواهد گرفت.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان در ارتباط با آماده سازی مسیرهای راهپیمایی، افزود: پاکیزه سازی مسیرهای منتهی به میدان امام قبل، حین و پس از مراسم با استفاده از تمامی امکانات دستگاه ماشین آلات خدمات شهری و بکارگیری بیش از ۱۰۰ نفر نیرو صورت می‌پذیرد.

امیری با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: هشت اِلمان خطی با نماد مقاومت و پیروزی و حدود دو هزار پرچم در مناطق ۱۵ گانه شهر در راستای ایجاد فضای بصری مناسب با موضوع دهه مبارک فجر نصب شده است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان ادامه داد: به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی دیواره پازلی میدان امام حسین (ع) در ابعاد ۱۲ در ۷۵ متر با شعار «وطن یعنی هدف یعنی شهامت» به روز رسانی شده و در این دیواره تصاویر گرافیکی متناسب با این ایام نقش بسته تا سیر ۴۱ ساله انقلاب را به تصویر کشاند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز