تقدیر استاندار اصفهان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ - ۱۳:۴۴:۳۷
کد خبر: ۹۶۳۵۱۶
تقدیر استاندار اصفهان از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن
استاندار اصفهان برای تقدیر و تشکر از حضور با شکوه مردم انقلابی و شهیدپرور استان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن پیامی صادر کرد.

 

 

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، متن کامل این پیام به شرح زیر است:حضور آگاهانه و پرافتخار شما مردم شهیدپرور و انقلابی استان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری در تاریخ پرفروغ و با ابهت نظام جمهوری اسلامی ایران و تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های شهدا و امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

فریاد انزجار شما ملت بیدار دل و آزادی‌خواه، از جنایات و زورگویی‌های استکبار جهانی، لرزه بر اندام پوشالی نظام پلید سلطه انداخت و بار دیگر، جلوه‌ای از اتحاد ناگسستنی را در مقابل چشمان جهانیان به منصه ظهور رساند.

اینجانب ضمن شکرگذاری به درگاه خداوند متعال و افتخار و سربلندی به وجود مردمی هوشیار و غیرتمند از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و حضور شما مردم آگاه و با بصیرت در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن از خلق حماسه‌ای دیگر در اعلام حمایت از رهبر فرزانه انقلاب و همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که تمامی یاوه‌گویی و سیاه‌نمایی‌های استکبار جهانی و رسانه‌های اجیر شده آن‌ها را نقش بر آب ساختید، تشکر و قدردانی می‌کنم.

از خداوند منان توفیق روز افزون شما مردم عزیز در رشد و توسعه همه جانبه استان اصفهان را مسئلت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز